Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:51:02 GMT

رشد ۶۶ درصدی اعتبارات جاری لرستان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۶۷۶

رشد ۶۶ درصدی اعتبارات جاری لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان، اظهار داشت: در جلسه امروز موضوع بودجه ۱۴۰۰ مطرح شد و خوشبختانه طبق گزارشی که سازمان مدیریت ارائه داد، استان به لحاظ رشد بودجه در سال ۱۴۰۰ وضعیت مناسبی دارد.

وی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی استان که در اختیار شورای برنامه‌ریزی و توسعه قرار می‌گیرد از ۹۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته به حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۳۰ میلیارد تومان رسیده که رشد بالایی است.

استاندار لرستان با بیان اینکه اعتبارات جاری ما نزدیک ۶۶ درصد رشد دارد و به حدود ۶۴۰ میلیارد تومان رسیده است، اظهار داشت: در این زمینه هم رشد مناسبی صورت گرفته است و در جلسات بعدی شورای برنامه ریزی شهرستان‌ها و شورای برنامه ریزی استان نسبت به توزیع این منابع و تعیین پروژه اقدام خواهیم کرد.

خادمی گفت: در این جلسه همچنین موضوع سند ملی آمایش استان، مطرح شد که در سطح ملی تصویب شده و قرار است جزئیات آن در کارگروه‌های مربوطه بیشتر مطرح شده و جدی‌تر مورد بررسی قرار گرفته و اجرا شود.
 

کد خبر 5195684

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی اعتبارات ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه سردار حجازی عکس استانها ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل ماه مبارك رمضان ایلام شورای برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز