Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: عزیزی خادم در فوتبال کارنامه ای نداشته و بنابراین با بررسی عملکرد وی در آینده هست که مردم درباره اش قضاوت می کنند.

کاظم اولیایی در گفت و گو با ایلنا،درباره عملکرد شهاب الدین عزیزی خادم با گذشت حدود دو ماه از فعالیت وی در سمت ریاست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: یکی از مباحث مهم در این مقطع چگونگی بهره مندی رئیس فدراسیون از نیروی انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه نیروی انسانی فدراسیون فوتبال قرار نیست چرخی اختراع شود و باید فقط نیروهای موجود را سازماندهی کرد.من فکر می کردم عزیزی خادم ابتدا روی کمیته های فدراسیون برنامه ریزی داشته باشد و با بهره وری از ظرفیت نیروهای نخبه و استخوان خرد کرده درون فدراسیون و استعدادهای تحصیلکرده و مجرب بیرون فدراسیون تلفیقی برای ایجاد زیرساخت های نوین در فوتبال کشور ایجاد کند.به نظرم وی می بایست در بدو امر کمیته تیم های ملی را تشکیل می داد و عده ای از بزرگان فوتبال کشور همه فکر و ذکرشان  موفقیت تیم ملی می شد اما چنین اتفاقی در عمل رخ نداد.

وی ادامه داد:عزیزی خادم فراموش نکند وظیفه شاخص و عمده او و هیات رئیسه تیم های ملی است.بازی استقلال مقابل الشرطه یک پیام داشت و آن رفتار جنگندگی و عصبی بازیکنان عراقی با تیم های ایرانی است.در جامعه شناسی می شود در این باره مفصل صحبت کرد.این موضوع جای بحث دارد.حرکت بازیکن الشرطه روی فرشید اسماعیلی دو کارت قرمز داشت.این بازی پیام مهمی برای فدراسیون فوتبال داشت که از هم اکنون با دقت زیاد نسبت به بازی تیم ملی مقابل عراق و همچنین روانشناسی رفتار بازیکنان حریف برنامه ریزی کند.البته هنوز واقعا برایم جای سوال دارم به چه دلیل عزیزی خادم هنوز کمیته تیم های ملی را فعال نکرده است؟بزرگان فوتبال می توانند در حوزه اتاق فکر فعالیت کنند و وزن تیم ملی را بالا ببرند و نباید نسبت به این موضوع بی توجه بود.

پیشکسوت مدیریتی فوتبال درباره کناره گیری ناگهانی برخی مدیران فدراسیون پس از حضور عزیزی خادم خاطرنشان کرد:در نهادهای توسعه یافته بدنه اجرایی و کارشناسی پس از تغییرات کلان ثابت باقی می مانند.اینکه هر گروه بیاید،گروه دیگر بیاید حرکت جهان سومی است.کار کارشناسی می بایست استمرار داشته باشد.باید به سابقه افراد توجه کرد.اینکه فلان فرد شنیده شده از فلان کاندیدای انتخابات فدراسیون حمایت کرده است و به همین دلیل شرایطی فراهم شود که در فدراسیون نماند اتفاق خوبی نیست.فدراسیون نباید نیروهای توانمند را از دست می داد و در آینده هم باید از رفتن سرمایه ها جلوگیری کرد.

اولیایی درباره انتقادات صورت گرفته به عزیزی خادم بابت برگزاری جلسات غیر ورزشی و بدون خروجی وی گفت:بحث زمانبندی مهم است.ارتباط رئیس فدراسیون با افراد سیاسی خوب است اما اینکه چه زمانی این ارتباطات حاصل می شود و خواسته ما چیست اهمیت دارد.فوتبال و اصل اساسی فوتبال به مردمی بودن آن است.فوتبال یعنی مردم.اگر عزیزی خادم با دبیرکل سازمان ملل متحد هم جلسه بگذارد اما مردم او را نپذیرند فایده ندارد.وجهه مردمی فوتبال باید در دستور کار خادم قرار بگیرد.مراقب باشد مردم  او را بپذیرند.در میان عامه مردم،عزیزی خادم در فوتبال کارنامه ای نداشته و بنابراین با بررسی عملکرد وی در آینده هست که مردم درباره اش قضاوت می کنند.از سوی دیگر فراموش نکنیم فوتبال با سیاست ارتباط متقابل دارد.اینکه یک طرفه خادم به دیدار سیاسیون برود اتفاق جالبی نیست.از نظر من نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باید به دیدار رئیس فدراسیون جدید می رفتند و تبریک می گفتند نه اینکه فقط خادم به دیدار آنها برود.او الان رئیس فدراسیون فوتبال است و باید حرمت و جایگاه آن را رعایت کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم شهاب الدین عزیزی خادم کاظم اولیایی فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!