Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا اباصلتی مسئول سامانه تلفنی ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار تماس‌های تلفنی ساکنان خراسان رضوی با سامانه ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای کسب مشاوره و راهنمایی درباره ویروس همه‌گیر کرونا در آغاز موج چهارم چند برابر شد و به هزار و ۲۰۰ تماس در روز افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: هم اکنون تعداد تماس‌ها به سامانه ۱۹۱ در خراسان رضوی به ۸۰۰ مورد در روز کاهش یافته و گویا با عادی انگاری ها، حساسیت مردم کمتر می‌شود در حالی که همچنان شاهد روند افزایشی مبتلایان هستیم.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران باید در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار بگیرند

مسئول سامانه تلفنی ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ارائه مشاوره به مردم در خصوص کرونا در قالب سامانه تلفنی ۱۹۱ از ابتدای شیوع این ویروس راه‌اندازی شده و با اوج گرفتن بیماری در چهار موج بیماری، به بیشترین حد خود می‌رسد و پس از آن فروکش می‌کند.

 اباصلتی بیان کرد: با پایان یافتن موج سوم کرونا، شمار تماس‌ها به سامانه ۱۹۱ به ۱۰۰ مورد در روز کاهش یافت.


او با اشاره به نقش سامانه ۱۹۱ در پیشگیری از سرگردانی مردم تصریح کرد: شهروندان خراسان رضوی در تماس با این سامانه اطلاعات و مشاوره تخصصی لازم را از کارشناسان آموزش‌دیده در مورد علائم، درمان و نحوه پیشگیری از کرونا دریافت می‌کنند و از این طریق برای معاینه و بررسی طبی به مراکز خدمات جامع سلامت واقع در نزدیکترین محل سکونتشان هدایت می‌شوند.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا مشاوره تلفنی مراکز درمانی محدودیت های کرونایی خراسان رضوی سامانه ۱۹۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد