Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه طرح تشکیل ایالت پنجاه و یکم را تصویب کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا برای دومین بار در کمتر از یک سال اخیر طرح تشکیل ایالت پنجاه و یکم یعنی تبدیل واشنگتن دی سی (ناحیه کلمبیا) به ایالت را تصویب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر قانون اساسی آمریکا، این ناحیه تحت نظارت انحصاری کنگره ایالات متحده بوده و نتیجتاً بخشی از هیچ ایالتی نیست.

تصویب بسته کمک مالی کرونایی 1.9 تریلیون دلاری در مجلس نمایندگان آمریکالغو جلسات مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل تهدیدات امنیتی

بر اساس این گزارش مجلس نمایندگان آمریکا این طرح را پس از تصویب به مجلس سنا فرستاده است، جایی که به نظر می رسد با مخالفت شدید جمهوریخواهان روبرو خواهد شد.

این طرح با 216 رای موافق در برابر 208 رای مخالف در مجلس نمایندگان آمریکا و بدون حمایت جمهوریخواهان تصویب شده است.

بخش عمده ای از جمعیت ساکنان واشنگتن دی سی را دموکرات ها تشکیل می دهند. این ایالت در صورت تشکیل نهایی، سناتورهای دموکراتی را انتخاب و راهی مجلس سنا خواهد کرد که می تواند در نهایت توازن قدرت در مجلس سنا را به نفع دموکرات ها تغییر دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس نمایندگان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • تصویب طرحی در آمریکا برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل