Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@08:31:46 GMT

مرگ شرور خطرناک ماهشهر با گلوله پلیس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۱۰۸

مرگ شرور خطرناک ماهشهر با گلوله پلیس

شرور سابقه دار  بندرامام خمینی (ره) پس از شلیک پلیس به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا پاپی ریس پلیس شهرستان ماهشهر مبنی براینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ شهری بندرامام خمینی"ره"درحین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود بودند که به سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مشکوک که پس از استعلام تلفنی از سامانه پلیس آگاهی مشخص گردید وسیله نقلیه فوق الذکر دارای حکم قضایی توقیف می باشد و ماموران گشت نسبت به توقیف خودرو اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران پس از توقیف خودرو با رعایت قانون حقوق شهروندی از سرنشینان آن بازرسی بدنی بعمل آوردند که در همین حین یک نفر از آنان با نیروهای گشت درگیر و پس از متواری شدن با سلاح کلت کمری غیرمجاز که به همراه خود داشت به سمت ماموران شلیک ونیروهای گشت کلانتری نیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت فرد مسلحه تیراندازی که متهم مجروح و پس از انتقال به بیمارستان راه زینب فوت کرد.

سرهنگ پاپی در پایان خاطرنشان کرد:یک قبضه کلت کمری غیرمجاز از وی کشف با بررسی های تکمیلی انجام شده مشخص گردید متوفی از افراد شرور و دارای سابقه ارتکاب چندین فقره سرقت بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شرور شلیک بیمارستان کلت اخبار حوادث شهرستان شرور سابقه دار ماهشهر از مرگ سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جوان قتل کرونا ایران فیلم بازیگر سینما و تلویزیون اتهام عکس احمدی نژاد قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: مأموران انتظامی بخش رحیم‌آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در این خصوص راننده ۳۳ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عکس آرشیوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار