Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود خوردبین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار پرسپولیس و گوا، افزود: پرسپولیس بازی های بسیار خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش گذاشته و نشان داد از چه کلاس و توانایی برخوردار است. سه بازی سخت آن هم در شرایط آب و هوایی هند که بسیار شرجی است نفس بازیکنان را می گیرد و در بازی آخر دیدیم که بازیکنان تا چه حد خسته هستند اما بازهم برای پیروزی به میدان آمدند و ۳ امتیاز دیگر را به اندوخته های خود، افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: تیم یحیی روز به روز بهتر می شود و این به دلیل کلاس این مربی، دانش او و تلاش بازیکنان است و وقتی تیمی به این خوبی بازی می کند، چیزی نمی توان گفت جز این که برایشان آرزوی موفقیت کنم.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند سخت کوش هستند و از هیچ تلاشی برای موفقیت کوتاهی نمی‌کنند. به نظرم پرسپولیس روی ریل افتاده و با سرعت به مسیر خود ادامه خواهد داد و تنها نگرانی من شرایط آب و هوایی است که امیدوارم بچه ها با آن کنار بیایند.

خوردبین یادآور شد: در بازی اول الوحده امارات را از پیش رو برداشتیم و در بازی دوم برابر الریان به برتری رسیدیم. در آخرین بازی دور رفت هم برابر نماینده هند به میدان رفتیم و تا این لحظه با کسب ۹ امتیاز صدرنشین هستیم و الوحده با ۴ امتیاز و اختلاف ۵ امتیازی نسبت به ما، بعد از پرسپولیس است. این یک حاشیه امنیت است اما باید مراقب دور برگشت بود و فکر نکنیم همه چیز تمام شده تا روند صعودی تیم دچار مشکل نشود.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: این تیمی که می بینیم می تواند بار دیگر فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند و امیدوارم این بار جام قهرمانی به ایران بیاید.

خوردبین در خصوص دیدار برگشت مقابل گوا، اظهار داشت: در بازی رفت با گوا، این تیم هندی نشان داد چقدر قدرتمند است. با اینکه گوا نماینده هند است اما تیم خوبی نشان داد و اصلا نباید آنها را دستکم گرفت. نه تنها گوا، بلکه هر تیمی را نباید در آسیا دستکم گرفت. پرسپولیس برای اینکه صعودش را قطعی کند باید در بازی برگشت هم گوا را شکست بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: شرایط فعلی تیم یحیی طوری است که باید به این پرسپولیس افتخار کرد. تیم الان پرسپولیس کامل و بی نقص است. خوشبختانه هم کادر خوبی داریم و هم بازیکنان درجه یک.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا 2021 پرسپولیس محمود خوردبین پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2021 پرسپولیس محمود خوردبین لیگ قهرمانان آسیا 2021 پرسپولیس محمود خوردبین اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها