Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش در طول هفته پیش رو قصد دارد فیلم‌های شاخص آنتونی هاپکینز را روی آنتن ببرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، در بخش ژانر هفتگی شبکه نمایش فیلم‌هایی در تقابل «سرقت و قانون» را برای پخش در نظر گرفته است و در بخش صحنه گران فیلم‌های شاخص آنتونی هاپکینز را روی آنتن می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم‌هایی که در طول هفته از شبکه نمایش پخش می‌شوند به ترتیب ساعت عبارتند از:

ساعت ۱۳: فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ اردیبهشت با عناوین «رویای پروانه»، «عامل سوم» (به مناسبت روز شکست آمریکا در طبس)، «لبخند سبز»، «تپه آدم برفی»، «لکنت»، «تا افطار چیزی نمانده» و «غریبانه» از این شبکه پخش خواهند شد.

ساعت ۱۹: این شبکه در ژانر منتخب هفتگی خود، فیلم‌هایی در تقابل «سرقت و قانون» را که دارای پیچش داستانی و پایان بندی غافلگیر کننده‌ای است برای پخش در نظر گرفته است که این فیلم‌ها به ترتیب از شنبه تا جمعه «مرد نفوذی»، «یک مشت پول درشت»، «مخمصه»، «مثل یک ستاره زندگی کن»، «نقطه شکست»، «دست‌های آلوده» و «یورش» هستند.

ساعت ۲۱: در بخش صحنه گران، شبکه نمایش به مرور آثار آنتونی هاپکینز بازیگر توانمند و موفق هالیوود که توانسته جایزه‌هایی زیادی از جمله سه جایزه بفتا، دو جایزه امی، جایزه گلدن گلوب سیسیل را کسب کند، می‌پردازد.

فیلم‌های این بازیگر که قرار است در طول هفته روی آنتن بروند به ترتیب «افسانه‌های خزان» در نقش: (سرهنگ ویلیام لادو)، «نیکسون» (ریچارد نیکسون)، «سکوت بره ها» (دکتر هانیبال لکتر)، «نقاب زورو» (دون دیه گو د لاوگاو یا همان زورو)، «حس ششم» (جان کلنسی)، «فراتر از فریب» (آرتور دنینگ) و «بقایای روز» (جیمز استیونز) هستند.

ساعت ۲۳: فیلم‌هایی که از شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ پخش می‌شوند، به ترتیب «استالینگراد»، «گمشده و عشق»، «تاکسی ۱»، «آقای تشویق»، «هتل آرتمیس»، «۹۹ خانه» و «بهترین ساعات» هستند.

ساعت یک بامداد: فیلم‌های کلاسیک این شبکه به ترتیب «آرسن لوپن علیه آرسن لوپن»، «جاناتان مرغ دریایی»، «آخرین موج»، «دایی من ژاک»، «پرستار بچه ها»، «سائو برناردو و ارتش سایه ها» هستند که از شنبه تا جمعه برای علاقه‌مندان پخش خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه نمایش آنتونی هاپکینز فیلم سینمایی آنتونی هاپکینز شبکه نمایش فیلم هایی فیلم ها تا جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به این ترتیب سطح امید به زندگی در ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا نسبت به سال ۲۰۲۲ میلادی ۰.۹ افزایش یافته است.

بنا به اعلام اداره آمار اروپا سطح امید به زندگی در ۱۵ کشور عضو اتحادیه از میانگین کشور‌های عضو بیشتر است. بیشترین سطح امید به زندگی در سال ۲۰۲۳ مربوط به اسپانیا با ۸۴ سال است. 

ایتالیا و مالت به ترتیب با ۸۳.۸ و ۸۳.۶ سال در جایگاه‌های دوم و سوم در میان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا قرار دارند. 

در مقابل پائین‌ترین سطح امید به زندگی در میان اعضای اتحادیه در بلغارستان با ۷۵.۸ سال، لتونی با ۷۵.۹ سال و رومانی با ۷۶.۶ سال ثبت شده است. 

سطح امید به زندگی در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در سال گذشته ۰.۲ بیشتر از سطح آن در دوران پیش از همه‌گیری کرونا بود.

این در حالی است که میزان امید به زندگی در ۱۸ کشور عضو اتحادیه اروپا نسبت به دوران پیش از شیوع بیماری «کووید ۱۹» افزایش یافته است.

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند