Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:00:05 GMT

مادر شهیدان محقر به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۴۲۰

مادر شهیدان محقر به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین تشیع بانو " فردوس اغبر " مادر شهیدان حجت الاسلام سردار شهید حسن محقر و شهید محمد محقر  که روز گذشته به دلیل بیماری و کهولت سن در یکی از بیمارستان های شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی  درگذشت، پیش از ظهر امروز جمعه  با رعایت پروتکل های بهداشتی از محل حسینه شهدای محقر این شهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر این بانوی مومنه و ماد شهیدان محقر در کنار فرزندان شهیدش واقع در بارگاه  امام زاده سید عباس فرزند  امام موسی کاظم (ع) معروف به معصوم زاده  آرام گرفت.
شهید محمد محقر در سال ۶۱ و حجت الاسلام سردار شهید حسن محقر در سال ۶۵ در هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از کشور به درجه شهادت نایل شدند.
 تسلیت وزیر علوم   
به گزارش ایرنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز شب گذشته به در پیامی درگذشت مادر شهیدان محقر را به احمد محقر فرزندش که ریاست دانشگاه دولتی بجنورد را بر عهده دارد، تسلیت گفت.
 منصور غلامی، وزیر وزیر علوم، تحقیقات و فناور در این پیام نوشت :  صلابت و شکیبایی مادر گرانقدری که فرزندان عزیزش را با اقتدا به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، شیرمردانی برومند، مجاهد و انقلابی تربیت کرد و در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کرد؛ در سپهر مقاومت و ظلم‌ستیزی ملت عظیم‌الشأن ایران می‌درخشد و الگویی ماندگار و ارزشمند برای زنان این سرزمین خواهد ماند.
اینجانب نیز از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر این مادر بزرگوار شهیدان، ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال، علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری و شکیبایی برای جنابعالی و بازماندگان مسألت می‌نمایم و آرزومندم که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدش قرین رحمت واسعه ربوبی گردند.
خراسان شمالی سه هزار شهید تقدیم آرمان های نظام اسلامی کرده است.  

برچسب‌ها بجنورد بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران امام موسی کاظم دفاع مقدس شهید خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران امام موسی کاظم بجنورد بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران امام موسی کاظم دفاع مقدس شهید خراسان شمالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بانو رباب ابونصری، مادر شهید خلیفه عباسی در کازرون به فرزند شهیدش پیوست.
مراسم تشیع پیکر این مادر شهید فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در گلزار شهدای روستای گرگنا در کازرون برگزار می‌شود.
پاسدار وظیفه، شهید خلیفه عباسی متولد ۱۳۴۶ بود که  سال ۱۳۶۶ در عملیات شلمچه به شهادت رسید.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون