Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده دائم روسیه در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گفت، تصمیمی که در زمینه سلب حقوق و امتیازات سوریه در این سازمان اتخاذ شد، احتمالا به روابط با مقامات این کشور آسیب می‌رساند.
به گزارش خبرگزاری آریا، «الکساندر شولگین»، نماینده دائم روسیه در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیه 24 تاکید کرد، چرا سوریه باید با دبیرخانه فنی تعامل داشته باشد، هیئت‌های مختلف را بپذیرد و به آن‌ها اجازه بازدید از تاسیسات را بدهد، زیرا هیچ کدام از تلاش‌های سوریه نتیجه‌ای در بر ندارد به همین دلیل است که ما باید انتظار دوره جدیدی از تنش‌ها را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شولگین با بیان اینکه این تصمیم تازه گام نخست در کارزار افترا زدن به مقامات سوریه است، کل روند را سیاسی توصیف کرد و گفت، این دستور کار ژئوپلیتیک گروهی از کشور‌های غربی است.
پیش از این کشور‌های عضو سازمان منع سلاح‌های شیمیایی قطعنامه‌ای به تصویب رساندند که حقوق و امتیازات سوریه را محدود می‌کند.
از 136 کشوری شرکت کننده در این رای گیری، 87 کشور از این قطعنامه حمایت کردند. روسیه و 14 کشور دیگر با این سند که حق رای در سوریه را در کنفرانس کشور‌های عضو و شورای اجرایی سلب می‌کند، مخالف بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقاد روسیه سوریه سازمان منع سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه