Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@23:37:15 GMT

تمدید تعطیلی اصناف تهران تا یک هفته دیگر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۸۶۹

تمدید تعطیلی اصناف تهران تا یک هفته دیگر

رئیس اتاق اصناف تهران درباره تمدید محدودیت‌های ضد کرونایی در تهران اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران، گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ همچون هفته‌های گذشته تعطیل هستند.

قدس آنلاین؛ قاسم نوده فراهانی با اشاره تمدید تعطیلی بازار بزرگ تهران، افزود: تمدید تعطیلی صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از شنبه ۴ اردیبهشت ماه آغاز و تا جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوده فراهانی ضمن انتقاد از تعطیلی صنوف و فعالیت سازمان‌های مرتبط با اصناف گفت: اصناف برای فعالیت آمادگی اجرای هرنوع پروتکل بهداشتی را دارند، اما بسته بودن واحدهای صنفی و فعالیت بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی و … با توجه به شرایط اقتصادی سخت اصناف اصلاً کارشناسی نمی‌باشد و بارها مراتب اعتراض خود را به استاندار تهران و ستاد ملی کرونا اعلام کرده ایم.

وی گفت: از تمامی صنوف شهر تهران درخواست دارم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را کاملاً رعایت فرمایند. در راستای سلامتی مردم با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف تهران پیرامون تمدید محدودیت‌های ضد کرونایی در تهران اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های ضد کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی، در شهر تهران گروه شغلی ۱ همچنان می‌توانند هفته آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ همچون هفته‌های گذشته تعطیل هستند و به هیچ وجه امکان فعالیت را ندارند.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی اصناف تهران تعطیلی اصناف پرخطر تعطیلی اصناف قاسم نوده فراهانی تمدید تعطیلی اصناف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی