Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آبفای شهرستان بویراحمد گفت: با گرم شدن هوا بوی فاضلاب در شهرک جهاد و امام حسین (ع) احساس می شود، در این رابطه درصددیم در طی هفته های آینده یک پمپ "اس پی" نصب شود تا این بو برطرف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بوی فاضلاب در عصر و شب‌ها در مناطق شهرک جهاد و امام حسین (ع) یاسوج مدتی است مردم را کلافه کرده به گونه‌ای که خارج شدن از منزل به سختی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مردم این مناطق این بوی بد را از تصفیه خانه فاضلاب شهر دانسته و بیان می کنند  این بو در ماه رمضان بعد از افطار شدت می گیرد و سبب کلافگی و از بین رفتن آرامش شهروندان شده است.

 

گفتنی است بوی تعفن فاضلاب و انتقال میکروب‌ها سلامت مردم این مناطق را به خطر انداخته و متولیان امر باید در این زمینه چاره اندیشی کنند.

 

در همین رابطه رئیس آبفای شهرستان بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص بوی بد فاضلاب در شهر ک امام حسن (ع) و شهرک جهاد گفت: با گرم شدن هوا بوی فاضلاب در این شهرک های احساس می شود و در این رابطه درصددیم  با نصب پمپ اس پی مشکل ایجاد شده را برطرف کنیم.

 

آرمین با بیان اینکه با گرم شدن هوا و وزش باد به سمت شهرک های اقماری این بو احساس می شود، بیان کرد:  اگر در ساخت و سازها  ۵۰۰ متر شعاع  قانونی رعایت می شد نشاهد این موضوع نبودیم.

 

وی علت دیگر این موضوع را وجود تانکرهای لجن کش و تخلیه موا آن در مجاورت دانشگاه  یاسوج عنوان کرد.

 

این مسئول به مشکلات اعتباری برای خرید تجهیزات اشاره کرد و گفت: حدود ۴ الی ۵ سال است این مشکل در این منطقه احساس می شود که تلاش داریم با پیگیری ها  در هفته های آینده اقداماتی در رفع مشکل بوجود آمده صورت پذیرد.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: احساس می شود شهرک جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.


مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند.


وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰، قلع و قمع و ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می‌شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد