Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در دیدار با عباس نوروزی، نخستین دادستان عمومی و انقلاب لواسانات، از مرجع قضائی خواست، با مفسدان و مافیای فساد در منطقه برخورد کند و افزود: بنده پیشنهاد دادم، لواسان پایلوت مبارزه با فساد و برخورد قاطع با متخلفان شود و در برخورد با فساد سرعت و جدیت بیشتری به کار ببندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه لواسان بهره گیری از نیروهای جوان، انقلابی و جهادی در برخورد با فساد را مهم برشمرد و تاکید کرد: متأسفانه در خصوص تخلفات حوزه ساخت‌وساز و تصرف اراضی ملی و زمین‌های کشاورزی با پدیده ناپسند تبعیض مواجه هستیم، تبعیض در گزارش تخلفات، صدور و اجرای حکم تخریب یکی از عوامل آزاردهنده در لواسانات تبعیض در گزارش تخلفات است و خانه‌های روستایی در حالی بر سر بومیان خراب می‌شود که ویلاها و کاخ‌های صاحبان زر و زور پابرجا مانده است‌.

وی خواستار بازدید میدانی دادستان لواسانات از تمام مناطق، تخلفات و ظلم‌هایی که صورت می‌گیرد، شد و گفت: این بازدید می‌تواند به تسلط دادستان در کار و بهبود شرایط کمک و مردم را امیدوار کند.

لواسانی همچنین خواستار راه اندازی شعبه «امر به معروف و نهی از منکر» شد و گفت: این شعبه می‌بایست، به طور ویژه به بی‌حجابی علنی، سگ‌گردانی، اشرافی‌گری و … رسیدگی کند و پلیس امنیت، نیروهای بسیج و مردمی، و جمعی از طلبه‌های جوان و انقلابی برای اقدامات جدی در این حوزه اعلام آمادگی کرده‌اند و همراه مرجع قضائی خواهند بود.

کد خبر 5195797

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شمیرانات ساخت و سازهای غیرمجاز ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر گناوه زلزله اردبیل سردار حجازی ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»