Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@00:17:55 GMT

سردار پاکپور شهادت حاج عثمان جهانی و همرزمش را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۱۷۱

سردار پاکپور شهادت حاج عثمان جهانی و همرزمش را تسلیت گفت

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی شهادت حاج عثمان جهانی و ناصر امینی از پاسداران و بسیجیان شهرستان مریوان را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، شهادت حاج عثمان جهانی و همرزم بسیجی وی، ناصر امینی را به خانواده‌های این شهیدان و مردم استان کردستان و شهرستان مریوان تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا »
                                      
شهادت پر افتخار پاسدار شجاع اسلام و جانباز پیشکسوت و خستگی ناپذیر خطه شهیدپرور کردستان قهرمان، شهید گرانقدر، برادر حاج عثمان جهانی که عمر با برکت خود را با سخت کوشی و تلاش مخلصانه در دفاع از ارزش های انقلاب و کیان نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و حضور مستقیم و شجاعانه در ده ها عملیات موفقیت آمیز علیه اشرار و ضد انقلاب و مجروحیت های مکرر و جانبازی در راه برقراری و حفظ امنیّت پایدار آن منطقه و خدمت به مردم شریف آن استان به پایان برد و سرانجام در درگیری با عناصر تروریست گروهک مزدور بیگانگان معاند، سربلند و سرفراز از سال ها مجاهدت بی وقفه، به فیض عظمای شهادت نائل گردید را با قلبی آکنده از غم و اندوه به خانواده معظّم و بزرگوار ایشان، همرزمان شهید و آحاد رزمندگان غیور و مردم عزیز و ولایتمدار استان کردستان و بویژه شهرستان مریوان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

شهید حاج عثمان جهانی علاوه بر مجاهدت و دفاع از امنیت منطقه غرب کشور، هیچ گاه از خدمت به مردم و جامعه و توجّه و رسیدگی به خانواده های معظّم شهدا و ایثارگران غفلت ننمود.

اقدامات شهید حاج عثمان جهانی، کارنامه‌ای درخشان و سرشار از عشق و ایثار و مجاهدت فی سبیل الله است که هیچ گاه از اذهان همرزمان، دوستان و مردم قدرشناس استان کردستان فراموش نخواهد شد.

از پیشگاه خداوند قادر متعال علّو درجات اخروی و رحمت واسعه الهی برای ایشان و سلامتی، صبر، اجر و توفیق پیمودن راه نورانی شهدا را برای خانواده های معظّم و سایر بازماندگان و همرزمان شهداء و مردم شریف و قدرشناس مریوان مسئلت می‌نمایم.»

حاج عثمان جهانی و ناصر ایمانی شامگاه اول اردیبهشت در منطقه مرزی شهرستان مریوان با عناصر ضد انقلاب درگیر شدند و به فیض شهادت نایل آمدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سردار محمد پاکپور نیروی زمینی سپاه حاج عثمان جهانی شهرستان مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد