Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با تأکید بر توجه به حفظ منافع ملی و پیشرفت دانش هسته‌ای در مذاکرات گفت: میزان موفقیت در مذاکره، رفع یکباره تمامی تحریم‌ها بدون امتیاز دادن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در ارتباط تصویری از طریق فضای مجازی با خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: ولایتمدار، وحدت، مواسات و مقاومت از ویژگی این امام بزرگوار است که امیدوارم در دنیا رهروان راه آن حضرت و در آخرت مورد شفاعت قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، میزان موفقیت در مذاکره را رفع یکباره تحریم‌ها دانست و بیان کرد: از تیم مذاکره کننده دور جدید برجام در خواست می‌شود با عبرت‌گیری از مذاکرات بد سرانجام قبلی، با اقتدار بر حفظ منافع ملی و پیشرفت دانش هسته‌ای، تمامی سفارشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و به هیچ وجه به وعده‌ها و سیاست‌های مزورانه طرف‌های مذاکره اعتماد نکنند چرا که میزان موفقیت در مذاکره، رفع یکباره تمامی تحریم‌ها بدون امتیاز دادن است.

امام جمعه بوشهر، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران به نقش مهم این نیروی مقتدر پرداخت و بیان کرد: سپاه پاسداران قله پاسداری از تمامیت وجود انقلاب اسلامی و اوج مجاهدت در عرصه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و کوه استوار مقاومت و دفاع و پیشران پیشرفت و توسعه است.

وی با گرامیداشت روز ملی کارآفرینی و تبریک به تمام تلاشگران عرصه تولید و نوآوری تصریح کرد: از تمام مسئولان در خواست می‌شود با تمام وجود در این سال که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامیده است در خدمت کارآفرینان باشند و با ایجاد پشتیبانی‌ها و رفع موانع و حمایت‌های لازم، نظام کارآفرینی و تولید را به مراتب پیشرفت‌های لازم رسانده شود.

سخنگوی وزارت خارجه: فهرست لغو تحریم‌ها هنوز نهایی شده استحیدری: موضع جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات لغو تمامی تحریم‌هاستسخنگوی کمیسیون امنیت: مجلس در جریان جزئیات مذاکرات وین قرار ندارد/ موضع مجلس لغو تمامی تحریم‌هاست

صفایی بوشهری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاری و جهادگران در عرصه مقابله با بیماری کرونا افزود: صمیمانه از کادر درمان مراکز پزشکی که با تمام وجود در خدمت بیماران هستند قدردانی می‌شود و در این زمینه از مردم استان که همکاری‌های لازم با مراعات کردن دستورالعمل‌های بهداشتی را دارند سپاسگزاری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر توجه ویژه به آسیب دیدگان اقتصادی در عرصه کرونا خاطر نشان کرد: امیدوارم آحاد جامعه با دقت تمام امور بهداشتی و درمانی بیماری کرونا مراعات افزون داشته باشند و از مسئولان در خواست می‌شود با ارائه تسهیلات مناسب و تخفیف مالیاتی و بانکی به جبران خسارات وارد بر مراکز و اماکن تعطیل شده در این شرایط شیوع بیماری کرونا، اقدام لازم به عمل آورند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به زلزله 5.9 ریشتر گناوه، توجه ویژه به آسیب دیدگان این حادثه را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: از تمامی مسئولان استانی و ملی تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر در خدمت مردم زلزله زده منطقه گناوه باشند و خسارات مالی را جبران و به وعده خود عمل و در کمترین زمان، منازل مسکونی و مراکز خدماتی مردمی را تعمیر و بازسازی کنند.

انتهای پیام/190/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر تمامی تحریم ها رفع یکباره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت