Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: احیای شهیدانه زیستن و سبک زندگی اسلامی یکی از اولویت های مهم گروه جهادی فرهنگی کتاب آرا فریدونکنار است که باید همه ما در این راستا تلاش کنیم.

«سیدمحمد حسینی» در حاشیه مراسم رونمایی کتاب «مشتاق الحسین (ع)» روایت زندگی شهید مدافع حرم «حسین مشتاقی» به نویسندگی «زینب بابکی» که در سالروز ولادت این شهید بزرگوار ( 2 اردیبهشت) در مزار شهید برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: مطالعه کتاب عاملی مهم برای آشنایی با سیره شهدا و قدم گذاشتن در این مسیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول گروه جهادی فرهنگی کتاب آرا فریدونکنار افزود: اولین پویش کتابخوانی سال 1400 را بر محور کتاب «مشتاق الحسین (ع)» قرار دادیم و این افتخار ماست که سیره و روش این شهید بزرگوار الگوی زندگی ما در سال جدید و همیشه باشد.

حسینی گفت: از سه سال گذشته پویش کتابخوانی به همت این گروه جهادی با هدف توسعه و ترویج کتاب خوب در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با اعلام اینکه کتاب باید در سبد کالای فرهنگی ما قرار گرفته و با خرید کتاب در این بخش تلاش کنیم تا در راستای ارزش ها و حفظ ارزش ها گام برداریم؛ تصریح کرد: تاکنون 23 عنوان کتاب بالغ بر 3 هزار جلد کتاب را به مردم عرضه کردیم.

 

حسینی گفت: در پویش کتابخوانی، کتاب را می خریم و می خوانیم و امانت می دهیم تا این روش امانت دادن کتاب که مغفول مانده است؛ احیا شود.

 

مسئول گروه جهادی فرهنگی کتاب آرا فریدونکنار و مسئول کانون پرورشی فکری فریدونکنار افزود: برای احیای شهیدانه زیستن و سبک زندگی اسلامی باید همه ما تلاش کنیم و یاد بگیریم که شهدا چگونه نمازخوان شدن را یاد گرفتند؛ چگونه رشد کردند و چگونه فرزندان گذشته این همه معضلات اجتماعی نداشتند و حیات طیبه به وجود آمد.

وی خاطر نشان کرد: با مطالعه کتاب «مشتاق الحسین (ع)»  و کتاب های مفید و ارزشمند دیگر به راحتی می توان به بسیاری از این مسائل و مشکلاتی که جوانان و نوجوانان اکنون با آن روبرو هستند؛ پاسخ داد.

 

حسینی یادآور شد: در کتاب «مشتاق الحسین (ع)» مصادیق غنی فرهنگ اصیل اسلامی و سبک زندگی تراز انقلاب نهفته است و با مطالعه این کتاب تا حد بسیار بالایی می توانیم ضمن آشنایی با سیره و روش شهید بزرگوار شهید مدافع حرم حسین مشتاقی، در احیای شهیدانه زیستن و سبک زندگی اسلامی تلاش کنیم .

 

به گزارش شبستان،کتاب «مشتاق الحسین(ع)» روایت زندگی شهید مدافع حرم «حسین مشتاقی» به نویسندگی «زینب بابکی» است که با حضور خانواده این شهید والامقام و نویسنده و گردآورنده این کتاب و عاشقان به شهید و شهادت در سالروز ولادت این شهید بزرگوار ( 2 اردیبهشت) در مزار شهید رونمایی شد؛کتاب «مشتاق الحسین(ع) زندگی «حسین مشتاقی» را از تولد در سال 1364تا شهادت در اردیبهشت 1395را از زبان مادر، پدر،همسر، هم‌رزمان روایت می‌کند.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: سید محمد حسینی مشتاق الحسین شهید بزرگوار سبک زندگی تلاش کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • ماما؛ نخستین همراه لحظه‌های شوق‌انگیز زیستن
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است