Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@06:43:17 GMT

منصوریان: هدف سه ساله ما تثبیت در لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۳۵۰

منصوریان: هدف سه ساله ما تثبیت در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید هدف تیمش تثبیت در لیگ برتر است. به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان بعداز تساوی یک بر یک تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی برای ما در نیمه دوم بود. در نیمه نسخت ریتم بازی برای ما خوب نبود. می‌دانستیم پیکان از عقب با بازی  مستقیم صاحب توپ می‌شود. روی صحنه پنالتی هم نمی‌توانم نظر بدهم چون صحنه را ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من درباره داوری فقط حمایت می‌کنیم.

او افزود: از دروازه‌بان خودمان راضی هستم. باید تبعات بازی دادن به جوان را بدهیم تا بازیکن خوب بسازیم. مثل کاری که با بیرانوند در نفت کردیم. تبعاتش را دادیم و الان یک لژیونر بزرگ در فوتبال ایران شده است. برای سید حسین حسینی هم در استقلال تبعات دادیم. می‌توانستیم در اواخر بازی برنده باشیم و از ریتم مالکانه راضی بودیم. در مجموع کنترل کل نیمه دوم در اختیار ما بود. از هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز به هتل تیم نیامدند. خواهش  می‌کنم که نیایید چون به خاطر کرونا خطرناک است.

وی ادامه داد: شهر اراک بسیج است تا تیم شکل بگیرد. ان‌شاءالله  سعی می‌کنیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم‌چنین گفت: در تیم‌های من هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد. با این حال این تیم به صورت گلخانه‌ای بسته شده و همه قراردادها یک‌ساله است. در نیمه اول با سیستم ۳ـ۴ـ۳ بازی می‌کردیم آن‌ها با سیستم ۲ـ۵ـ۳ به میدان آمده بودند. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و هجومی‌تر بازی کردیم. تغییرات ما طبیعی بود. توقع داریم بازیکنی که وارد زمین می‌شود با تمام وجودش برای تیم بازی کند. باید خودمان را آماده کنیم، که تمام بازیکنان را در یک سطح نگه داریم. اگر منطقی نگاه کنیم در نیمه اول برخی دقایق پیکان از ما بهتر عمل کرد.

منصوریان هم‌چنین گفت: در سه سال اول، برنامه آلومینیوم باید تثبیت در لیگ برتر باشد. باید سقف رویاها را منطقی پیش ببریم. چه عیبی دارد که رتبه ما بالاتر باشد اما من در هیات‌مدیره هم گفت تثبیت ما در لیگ برتر مهم‌ترین برنامه تیم ما است. با توجه به ۹ هفته پایانی باید ریتم خودمان را حفظ کنیم. ما روی به فوتبال بازی کردن آورده‌ایم. خواسته من در فوتبال «بزن زیرش» و کارهای اینچنینی نیست. بازی باید در انتهای زمین با حوصله کار شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک استانی ورزشی تیم فوتبال آلومینیوم اراک عليرضا منصوريان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت که مدت‌ها به عنوان یکی از جوان‌ترین ستاره‌های فوتبال هلند شناخته می‌شد، تلاش می‌کرد در آژاکس خودش را به فوتبال اروپا معرفی کند.

کاپیتان تیمی که در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اکنون در بایرن مونیخ حضور دارد و 24 ساله است.

دی‌لیخت که پس از جدایی از هلند به یوونتوس رفت، پشیمان است که آژاکس را زود ترک کرده و می‌داند که روزی به آنجا بازخواهد گشت!

دی‌لیخت در آستانه بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، آرزوی کرده که دوباره به آژاکس بازگردد و برای این تیم بازی کند.

او به سایت رسمی آژاکس گفت:"من سه سال در تیم اصلی بازی کردم که نسبتاً دوره کمی بود. همیشه فکر می‌کردم کمی بیشتر در آژاکس بازی می‌کنم اما شرایط برای مدتی متفاوت به نظر می‌رسید.

اگر فرصتی برای بازگشت به آژاکس داشته باشم، واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. البته شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌‌افتد."

دی‌لیخت در آستانه بازی مقابل رئال مادرید مقابل اینتراخت فرانکفورت از ناحیه زانو مصدوم شد و توماس توخل در نشست خبری امروزش تایید کرد که وضعیت این بازیکن برای بازی فردا هنوز مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت