Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:40:16 GMT

محدودیت های کرونایی در البرز تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۳۸۰

محدودیت های کرونایی در البرز تمدید شد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ناصر مقدم با اشاره به مصوبات جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا البرز گفت: بنا بر گزارش روزانه وضعیت کرونایی و بر اساس آمار مبتلایان و متوفیان کرونایی که در جلسه اخیر ستاد کرونای البرز ارائه شد، شهرهای طالقان و اشتهارد در وضعیت نارنجی و پنج  شهرستان دیگر استان البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به همین منظور  اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیتهای کرونایی، برای یک هفته دیگر و تا ۱۰ اردیبهشت تمدید و اجرا خواهد شد.

مقدم گفت: با وجود اجرای ذوباره  محدودیت های کرونایی از ۲ هفته گذشته،  هنوز به مرحله و نتیجه مطلوب نرسیده ایم و بنا بر گزارش های مختلف در حوزه کرونا، به ناچار این محدودیت ها برای یک هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:اجرای این محدودیت ها، هزینه های زیادی را به مردم و دولت تحمیل می کند و باید هرچه زودتر با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و التزام به استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و نیز خروج حداقلی از منازل، عزمی همگانی را در مقابله با این ویروس خطرناک داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: مسوولان  بخش های مختلف استان، در کنار کادر خدوم و جهادگر بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند قریب به ۱۴ ماه است که با وجود تنگناها و کمبودهای متعدد، تلاش و برنامه ریزی می کنند تا آثار و تبعات انتشار ویروس کرونا را به حداقل برسانند.

مقدم عنوان کرد: اما بواسطه شرایط نامساعدی که پس از تعطیلات نوروز بوجود آمد، شاهد افزایش چشمگیر مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستانها هستیم و این وضعیت، نتایج حاصل از آن همه تلاشها و تدابیر را خنثی می نماید.

وی ادامه داد:  در همین راستا خروج از این وضعیت نامطلوب نیز مستلزم یک عزم و تلاش همگانی است و تنها تلاش مسوولان و مشارکت و همکاری مردم، ضامن غلبه بر کرونا است که امیدواریم با افزایش این تلاشها و همکاری ها شاهد روزهای بهتری برای کشور و استان  باشیم.

برچسب‌ها کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر صبح امروز در ایستگاه احمد آباد با ۱۵۶ و قهجاورستان با ۱۷۲ AQI ناسالم برای عموم است.
وضعیت هوا همچنین امروز در ایستگاه‌های انقلاب با ۱۴۷، پارک زمزم با ۱۱۰، رهنان و کاوه با ۱۰۷، زینبیه ۱۳۴ و فرشادی با ۱۱۱، میرزا طاهر با ۱۱۶، کردآباد با ۱۴۲ و ولدان با ۱۱۲ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.
میانگین هوای اصفهان با ۱۱۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت