Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:37:41 GMT

ستاره‌ای که مسی را محو کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۴۲۱

ستاره‌ای که مسی را محو کرد (عکس)

زیاد اتفاق نمی افتد که لیونل مسی در یک دوئل شکست بخورد اما کاکا، اسطوره برزیلی، سال ها پیش توانست در دوئلی برابر ستاره آرژانتینی پیروز شود.

به گزارش "ورزش سه"، سال ها پیش مسی و کاکا در حالی در ورزشگاه امارات باشگاه آرسنال با یکدیگر رو به رو شدند که برزیل و آرژانتین، دو قدرت امریکای جنوبی، در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره های دونگا سامبا با دبل الانو، هافبک سابق منچسترسیتی که در آن زمان برای شاختار بازی می کرد، جلو افتاده بودند که کاکا رو ییک حرکت انفرادی زیبا سومین گل را برای زردپوشان برزیل به ثمر رساند.

 

 

در اواخر بازی کاکا با به دست آوردن مالکیت توپ در نیمه خودی، به سمت دروازه آلبی سلسته حرکت کرد و از کنار مسی جوان گذشت. مسی که در تمام طول دوران بازی خود هر چیزی بوده به جز یک بازیکن کند و بی دست و پا، تمام تلاش خود را برای گرفتن او انجام داد، اما ترکیب سرعت و قدرت کاکا برق‌آسا بود و ستاره بی مانند برزیلی در چشم بر هم زدنی به محوطه جریمه آرژانتین رسیده بود.

کاکا همچنان پیش رفت و به رغم اینکه مدافعان برزیل به سرعت برابر او قرار گرفتند، این سرعت و دقت را داشت تا بتواند با یک ضربه تمام کننده تر و تمیز توپ را وارد دروازه حریف کند.

کاکا دقیقا به خاطر سرعت بالایش نبود که در جهان شناخته می شد بلکه او را  به عنوان بازیکنی به شدت کامل و بی نقص می شناختند، اما اشتباه نکنید، وقتی او استارت می زد و توپ زیر پاهایش بود، هیچکس نمی توانست به گرد پایش برسد.

 

 

اما زمین گرد است و سال ها پس از اینکه او مسی را در لندن کُند و دست و پا چلفی جلوه داد، برنده توپ طلای سال 2007، در فوریه سال 2020 و در زمین باشگاه دسته چهارمی هاگرستون خود را قربانی بازیکنی دیگر دید.

ستاره 38 ساله برزیلی با قراردادی قرضی و تنها برای یک بازی به باشگاه شرق لندنی ریچ آوت پیوست و در پیروزی 4-2 این تیم برابر حریف نقش اصلی را بر عهده داشت.

 

 

هر چند او در این بازی همچنین قربانی یک ضربه لایی بی رحمانه هم شد!

جمیل فرید، بازیکن تیم هکنی ویک، توپ را به شکلی زیرکانه از بین پاهای ستاره سابق میلان و رئال مادرید عبور داد.

کاکا که در ابتدا باورش نمی شد چنین بلایی سرش آمده، خیلی زود فرید را تشویق کرد و در آغوش کشید.

 

 

 

 

 

فرید در مصاحبه پس از بازی خود به شوخی گفت: "این احساسی است که نمی توان آن را توضیح داد! اگر خودتان این کار را کرده بودید می فهمیدید!"

در ادامه اما بازیکن جوان درباره بازی برابر کاکا افزود: "شوخی به کنار اینکه فرصت بازی روی یک زمین در کنار او را پیدا کردیم فوق العاده است. ما بعد از آن صحنه همدیگر را یک جورهایی بغل کردیم و خلاصه دلخوری بین ما وجود ندارد.

هنوز اصلا باورم نشده است. وقتی دیدم که او وارد زمین می شود فقط داشتم فکر می کردم "کاکا در شرق لندن چه می کند؟" او یکی از الگوهای من است و بازی کردن با یک اسطوره در یک زمین برای من امتیاز و افتخار بسیار بزرگی بود."

 

 

لیونل مسی کاکا تیم ملی آرژانتین آرژانتین برزیل تیم ملی برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی کاکا تیم ملی آرژانتین آرژانتین برزیل تیم ملی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است

به گزارش “ورزش سه”، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپوليس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

دیگر خبرها

  • دعوای لفظی محمد صلاح و کلوپ پیش از ورود ستاره به زمین | تلاش هم تیمی ها برای آرام کردن اوضاع | ویدئو
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم