Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی از شهید شاخص جامعه ورزش کشور شهید حسن فقیهی تجلیل و جام نمادین باشگاه سپاهان و پیراهن منقش به امضای بازیکنان این تیم به خانواده این شهید شاخص جامعه ورزش استان و کشور اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در مراسمی با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی سپاهان، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر، بابایی فرمانده سپاه جویبار، افشار مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان و با همراهی مسئولان فرهنگی ورزشی استان مازندران پنج شنبه شب با حضور در گلزار شهدای شهرستان جویبار، به مقام شامخ شهدا و شهیدحسن فقیهی جویباری شهید شاخص ورزش کشور ادای احترام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*مازندران امسال 4 شهید شاخص جامعه ورزش کشور دارد
 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با اظهار اینکه مازندران در سال ۱۴۰۰ دارای ۴ شهید شاخص جامعه ورزش در کشور است اظهار داشت: نهادینه کردن انس ،الفت و معنویت با تاسی از الگوی جامعه ورزش حضرت علی علیه السلام وظیفه و رسالت متولیان و متصدیان ورزش کشور و استان است.   حسن افشار خاطر نشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و برگزاری مسابقات لیگ برتری به همت مدیران عامل باشگاه فولاد مبارکه و سپاهان اصفهان و نساجی مازندران توفیق شد تا با همراهی مسئولین استانی و شهرستانی به صاحت مقدس شهید شاخص جامعه ورزش کشور شهید حسن فقیهی ادای احترام کنیم.   وی افزود: یکی از مهمترین گام هایی که در ستاد بزرگداشت مقام شامخ شهدای شاخص ورزش کشور در استان مازندران در دستور کار قرار گرفت اجرای ۶۲ برنامه متنوع به بهانه سالروز شهادت شهید بزرگوار در سال ۶۲  در سطوح مختلف با پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور و استان و هیات های ورزشی با محوریت این شهید بزرگوار است.   افشار با اظهار اینکه مازندران ۴ شهید شاخص  در جامعه ورزش ۱۴۰۰ کشور دارد گفت: شهید حسن فقیهی به عنوان الگوی ناشناخته بسیج از جمله شهدای شاخص کشور است که مورد احترام قرار گرفت.


*هرچه داریم به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است

بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا تصریح کرد: شهدا نیاز به چنین عناوینی ندارند بلکه این نیاز ماست تا خود را با سیره شهدا مانوس و با سبک شهدا مشهور بداریم.

وی با اظهار اینکه شهید بزرگوار الگوی استقامت بود اظهار داشت: هرچه داریم به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است و ما همواره مدیون شهداییم.

 

*قهرمانان واقعی شهدا هستند

امام جمعه بابلسر نیز در این مراسم گفت: شهدا به گونه ای زیستند که لایق دریافت ارزشمندترین مدال، که مدال شهادت است شده اند و نام شهدای ورزشکار همواره در آسمان هدایت می درخشد.

حجت الاسلام قلی پور افزود: اگر امروز به تکریم از خانواده شهدا ایستاده ایم، محصول نگاه فاخر و زیبای باشگاه سپاهان است و پیام این برنامه فرهنگی ورزشی این ست که بگوییم قهرمانان واقعی شهدا هستند.

وی با تمجید از اقدام ارزشمند مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی سپاهان تاکید کرد: ادب و تواضع مسئولان باشگاه سپاهان در احترام به خانواده شهدا قابل ستایش است.
 

*احترام جامعه ورزش به خانواده های شهدا

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی سپاهان نیز در این مراسم گفت: به نمایندگی از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان به دست بوسی خانواده شهدا و شهید حسن فقیهی جویباری آمدیم.

محمدرضا ساکت با تاکید بر احترام جامعه ورزش به خانواده های شهدا بیان کرد: آمده ایم بگوییم، آنچه مردم ایران را فارغ از مرزها و سلیقه ها، بهم پیوند زده است همین خون شهیدان است و شهدا ما را برای حفاظت از آرمان‌های مشترک هم قسم کرده اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد تمامی شهدا به ویژه شهدای سلامت، ورزش، دولت ، آتشنشان و همه شهدایی که در راستای امنیت کشور تلاش کردند اظهار کرد: برماست تا با توصیه مقام عظمی ولایت  یاد شهدا را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید شاخص جامعه ورزش باشگاه سپاهان ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هم‌مسیر اتیسم، دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت