Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@00:40:32 GMT

آنچلوتی: ایده برگزاری سوپرلیگ از همان ابتدا مسخره بود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۵۱۳

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از تایمز، کارلو آنچلوتی مربی اورتون در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آرسنال در مورد برنامه های سوپرلیگ که فعلاً در حال تعلیق است اظهار نظر کرد.

کارلو آنچلوتی در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آرسنال گفت: واقعا چه می توانم بگویم؟ این دوازده باشگاه اشتباه کردند. آنها به این موضوع به خوبی فکر نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند ماه گذشته بارها و بارها در مورد چنین برنامه هایی برای سوپرلیگ اخبار مختلفی شنیده ایم. اما من مطمئن بودم که هرگز عملی نخواهد شد. در ابتدا فکر می کردم می خواهند شوخی کنند ولی واقعا این برنامه و ایده از همان اول مسخره بود و به هیچ وجه هدف و برنامه خوبی نداشت.

آنچلوتی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: یک طرف بازیکنان و مدیران است اما طرف دیگر طرفداران هستند و به راحتی نمی توان نگرش و نظرات آنها را نادیده گرفت. آنها می خواستند رقابتی ایجاد کنند که در آن ورزش در اولویت نیست و همه چیز به پول برمی‌گردد. هواداران مهمترین مساله ای بودند که در این طرح دیده نشدند و به همین خاطر اعتراض های زیادی نسبت به آن شاهد بودیم.

سرمربی سابق بایرن در پاسخ به این س سوال که کدام جمله برای آموزش دادن به باشگاه های درگیر این پروژه مناسب ترین جمله است گفت: من فرد مناسبی نیستم که بخواهم با آنها صحبت کنم ولی باید به این باشگاه ها بگویم که فوتبال بدون هواداران جایگاه خود را از دست می دهد و نمی توان هواداران را نادیده گرفت و به همین خاطر پروژه ای مثل سوپر لیگ محکوم به شکست است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آنچلوتی آرسنال سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود

مرتضی افقه گفت : من تصور نمی‌کنم بانک مرکزی و حتی همین مجلس که حالا منتقد شده است، بتوانند کاری بیش از آنچه تاکنون دیده‌ایم انجام دهند و مانند سابق نرخ ارز در ایران متأثر از عوامل خارجی  خواهد بود و هرچه به انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم هم محور نرخ ارز صعودی می‌شود.

مرتضی افقه، استاد دانشگاه و اقتصاد دان گفت :به‌طور کلی دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بوده و حالا هم ضعیف است و تیم اقتصادی دولت تیم قدرتمندی نیست؛ چه مدیران بانک مرکزی و چه مدیران وزارت اقتصاد، اما به هر حال دولت اکنون که می‌گوید فروش نفت خوبی داریم، یعنی ارز هم در اختیار دارد و می‌تواند مدیریت کند اما در حوزه عرضه ارز با احتیاط رفتار می‌کند و در عرصه تقاضا هم قادر به مدیریت نیست.

هم‌میهن نوشت: این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد. در بسیاری از اقلام‌ها ارز آزاد برای واردات استفاده می‌شود؛ یعنی خود دولت بهتر از هر کسی می‌داند کشور فقط محدود به همان اقلامی نیست که ارز دولتی دریافت می‌کنند و بسیاری از کالاها با ارز غیررسمی خریداری می‌شوند حتی بعضی از اقلام اساسی. حتی می‌شود گفت ۸۰درصد از واردات ما با ارز آزاد است و من می‌گویم این حرف اگر نگوییم بچه‌گانه است اما حتماً غیرعلمی است.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • (عکس) لاشخورهایی که آن‌قدر مست کرده‌اند که توان پرواز ندارند!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود