Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمزاوی عکاشه مهاجم الجزایری تیم تراکتور که فصل گذشته به این تیم ملحق شد و به خاطر کرونا ماه‌ها از ورود به ایران بازماند، حالا شرایط عجیبی در ایران پیدا نکرده و اجازه خروج ندارد. او که در ابتدای فصل با تاکید کادرفنی به ایران برگشت و در زمستان در لیست مازاد قرار گرفت، پیش از لیگ قهرمانان آسیا با تراکتور توافق کرد تا قراردادش را فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با شاگردان خطیبی به امارات نرفت و قراردادش را فسخ کرد اما حالا یک مشکل عجیب از سوی باشگاه تبریزی، سبب شده تا همچنان در ایران بماند.

آنطور که فیف‌پرو، اتحادیه جهانی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال نوشته، این اتحادیه در تلاش است تا «حمزاوی را از ایران خارج» کند. به گفته FIFPRO «باشگاه تراکتور علاوه بر عدم پرداخت دستمزد این بازیکن، پاسپورت او را هم گرفته است. برای فسخ توافق کردند اما حالا تراکتور می‌گوید که برای پرداخت مالیات عکاشه باید ۱۵ هزار دلار بدهد. مبلغی که برعهده باشگاه است. ما یک نامه به تراکتور زدیم که بی پاسخ بود. در نتیجه همین حالا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال می‌زنیم و خواستار دخالت این نهاد می‌شویم.»

ارسلان اسکندری، عضو پیشین کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با انتقاد از رخ دادن چنین موضوعی در فوتبال ایران نوشت:

گروکشی با پاسپورت بازیکن خارجی رویه قدیمی و تکراری توسط بعضی باشگاه‌های فوتبال ایران است. آخرین باری که چنین موضوعی رسانه‌ای شد،مربوط به باشگاه ماشین‌سازی و بازیکن اسکاتلندی بود. بازیکن در اتاق حل اختلاف فیفا ثابت کرد که امضای برگه فسخ قرارداد، اختیاری نبوده و بر بازیکن تحمیل شده است. همان زمان (خرداد ۹۹) اعلام کردم که برای جلوگیری از تکرار، اینگونه اقدامات باید توسط مراجع انضباطی فدراسیون پیگیری شده و با متخلف برخورد شود. بحث اعتبار و شان فوتبال ایران در میان است. اقدام و پیگیری نشد. حالا مجدداً، اتفاق مشابهی بین باشگاه تراکتور و بازیکن مراکشی رخ داده. اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، یکی از بانفوذترین اتحادیه‌های فوتبالی در فیفا، روز گذشته اعلام کرد “در تلاش هستیم بازیکن، عکاشه حمزاوی را از ایران خارج کنیم”. گویی بازیکن خارجی در کشور اسیر شده و… . حالا سوالی که پیش می آید این است که آیا این اقدام، باعث خدشه به اعتبار فوتبال ایران نمی‌شود؟ آیا خدشه به اعتبار فوتبال ایران اهمیت دارد؟ اگر دارد، باید با آن از طریق مراجع انضباطی فدراسیون فوتبال برخورد جدی بشه. دفعه گذشته که اتفاقی رخ نداد. این دفعه هم این انفعال تکرار می‌شود؟

بیشتر بخوانید: وضعیت نگران‌کننده راموس بعد از ابتلا به کرونا/‌عکس

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه تراکتور باشگاه تراکتور لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که بعد از چند فصل حضور در پرسپولیس و ثبت خاطراتی شیرین از جمله گلزنی در چند دربی و گل تاریخی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در ابتدای فصل با نظر یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شد و به‌صورت قرضی راهی تراکتور شد.

عبدی در تراکتور نمایش متفاوتی به جا گذاشت و با چند گل سرنوشت‌ساز بازگشت به روزهای اوج خود را نوید داد. عبدی با ثبت شش گل در تراکتور و در شرایطی که یک پنالتی نیز برای سرخ‌های تبریزی گرفته بود، اکنون مهیای پنج هفته پایانی لیگ است. جایی که فرصت این را خواهد داشت تا تعداد گل‌های خود را در این تیم دو رقمی کرده و خاطره خوبی برای هواداران این تیم در تبریز به جا بگذارد.

مهاجم مازنی پرسپولیس که اکنون به‌صورت قرضی در تراکتور حضور دارد، به‌طور طبیعی در پایان فصل باید به جمع سرخپوشان تهرانی بازگردد و البته باید دید در ادامه چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. عبدی در شرایطی که تراکتور اکنون رحمان جعفری، ارسلان مطهری و ... را به‌عنوان مهاجمان سرشناس در اختیار دارد، هدف دستیابی به آمار گل‌های زده دو رقمی را نشانه گرفته و در پنج هفته پایانی به دنبال رسیدن به آن خواهد بود. باید دید او زیر نظر حمید مطهری که شناخت خوبی از توانایی‌هایش دارد و در پرسپولیس با وی کار کرده، بار دیگر در نقش گلزن اول تراکتور ظاهر خواهد شد یا خیر.

در روزهایی که پرسپولیس با محرومیت ناگهانی عیسی آل‌کثیر در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مواجه شده بود، عبدی خاطرات جالبی از تهییج حمید مطهری و آماده سازی‌اش برای جانشینی این مهاجم جنوبی به زبان می‌آورد. آماده سازی روحی – روانی که با گلزنی این مهاجم نیز همراه شد تا سرخ‌ها راهی فینال مسابقات نیز شوند و در فینال نیز علی‌رغم گلزنی عبدی دست‌شان از جام کوتاه مانده بود.

دیگر خبرها

  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • مورد عجیب عبدالله
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور