Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش یحیی گل محمدی برای لو نرفتن ترکیب اصلی همچون هفته ها و ماه های اخیر باعث شده این روزها کمتر شاهد لو رفتن ترکیب اصلی در برخی رسانه ها و فضای مجازی باشیم.

به گزارش طرفداری، لو رفتن ترکیب اصلی پرسپولیس از چند روز پیش از مسابقه و انتشار آن در فضای مجازی یکی از دغدغه های اصلی هواداران پرسپولیس بود. دغدغه ای که در نهایت با رساندن آن به گوش جعفر سمیعی و یحیی گل محمدی بالاخره تلاش هایی برای حل این مشکل صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده با تاکید سمیعی، یحیی گل محممدی در چند بازی اخیر به گونه ای در تمرینات عمل کند تا محدوده نفراتی که از ترکیب و سیستم پرسپولیس مطلع هستند کاهش پیدا کند و با آگاهی از این موضوع پیگیر باشد که چه نفراتی این خبرها را به بیرون از تیم منتقل می کنند.

نتیجه این موضوع این شده که برای مثال در بازی رفت مقابل گوا همگان از غیبت سیدجلال حسینی خبر می دادند اما سیدجلال به میدان رفت و برای تیم هم گلزنی کرد. در ادامه این اقدام گل محمدی حتی در تمرین اصلی تیم که دیروز برگزار شد نیز چند بار کاورها را بین بازیکنان دست به دست کرد تا مشخص نشود چه کسانی قرار است در ترکیب اصلی به میدان بروند.

به هر ترتیب امروز هم شنیده شد سیدجلال حسینی ممکن است در بازی امشب روی نیمکت نشسته و کمال کامیابی نیا در خط دفاعی به عنوان مکمل کنعانی زادگان بازی کند اما با توجه به تاکید ویژه سمیعی و حساسیت های یحیی گل محمدی هنوز نمی توان ترکیب اصلی را بدون هیچ خطایی حدس زد.

حالا باید منتظر بود و دید آیا در بازگشت پرسپولیس به تهران باز هم شاهد این حساسیت ها خواهیم بود یا اوضاع به روال سابق بازگشته و از چند روز قبل می توان شاهد انتشار ترکیب اصلی پرسپولیس بدون هیچ خطا و اشتباهی در فضای مجازی بود. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدت‌هاست با کمبود مهاجم مواجه است و این تیم در نیم فصل دوم تنها عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی داشته‌اند‌.

امید عالیشاه در این شرایط با فرمی آماده به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کرد اما حالا با محرومیت بار دیگر از ترکیب پرسپولیس دور شده است.

در این شرایط اگر اوسمار بخواهد با تاکتیک بازی‌های قبلی کار کند و یک هافبک اضافه نکند، باید روی وحید امیری، کاپیتان تیمش حساب باز کند.

امیری پس از بازگشت از مصدومیت سخت همسترینگ همچنان در تلاش برای رسیده به شرایط آرمانی در ترکیب پرسپولیس است و تمرین امروز سرخ‌ها می‌تواند نقش مهمی در تصمیم اوسمار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی