Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@00:12:37 GMT

جهانپور: توزیع واکسن عادلانه و رایگان است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۹۰۵

جهانپور: توزیع واکسن عادلانه و رایگان است

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا «کیانوش جهانپور» سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به موضوع واکسن کرونای پولی برای افراد خارج از اولویت که اتاق بازرگانی قیمت آن را بین ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرده، بیان کرد: اینکه بگوییم یک نفر می‌خواهد واکسن کرونا را خارج از نوبت بزند، این رفتار را باید با یک قیمتی انجام دهد، بیش از یک مقدار زیر سوال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به خصوص وقتی صحبت از حوزه‌ی سلامت است، موضوع مربوط به حوزه پیشگیری است که وظیفه دولت‌ها و حکومت‌ها هم فراگیر بودن خدمات پیشگیری و هم دسترسی عالانه است.

جهانپور در مورد پولی شدن واکسن کرونا گفت: قطعا وزارت بهداشت این کار را نخواهد کرد، مسیر ما شخص است و اینها موضوعات جدیدی در رابطه با واکسیناسیون، مثلا واکسیناسیون توده‌ایی و حجیم نیست.

جهانپور افزود: همه چیز بر اساس سند ملی که شورای عالی اخلاق پزشکی تصویب کرد پیش خواهیم رفت.

وی گفت: واکسن به شکل عادلانه، رایگان و مطابق اولویت‌ها در وزارت بهداشت توزیع خواهد شد و وزارت بهداشت چیزی جز این نخواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز دهم رمضان رستم قاسمی کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو واکسیناسیون گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی دعای روز دهم رمضان رستم قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است