Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیام جمعه به موضوع آب اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود آب در این دوران باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، زیرا استان چهارمحال وبختیاری بیشتر از دیگر استان‌ها با مشکل کمبود آب شرب، کشاورزی و صنعت روبرو است تا جایی که در صدر جدول بیکاری کشور قرار گرفته است تنها راه علاج روی آوردن به دعا و طلب نزولات جوی از باری تعالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مردم نجیب استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان با هم مشکلی ندارند چرا در فضای مجازی برخی فرصت طلبان مردم را برای پیگیری مطالباتشان رودرروی هم قرارمی دهند.

بیشتر بخوانید

مردم به شعار سال به عنوان یک تکلیف نگاه کنند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: همه باید فضای آرام را نهادینه کنیم و در آستانه انتخابات بهانه دست دشمن ندهیم و مسئولان موضوع را پیگیری کنند.

او ادامه داد: مسئولان امر و متولیان امنیت چرا وظیفه خود را به درستی انجام نمیدهند و اجازه می‌دهند عواطف مردم جریحه دار شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مردم استان ما مردمی بصیر هستند که زیاده خواهی را نمی‌پذیرند و باید فضای غبارآلود بین مردم دو استان را از بین برد والبته مردم باید هوشیار و مسئولان باید پاسخگو باشند.

او همچنین در پیام جمعه به بهانه پنجم اردیبهشت سالروز حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس افزود: آمریکا می‌خواست جاسوسان لانه‌ای که با ایستادگی امام، مردم ودانشجویان تسخیرشد، را آزاد کنند، اما برخی منفعلان داخلی مخالف بودند و حتی استعفا دادند، مانند همان منفعلانی که چشم امید به مذاکرات با امریکا دارند یا همان منفعلانی که با بمباران هواپیما‌های به شن نشسته در طبس سعی در نابودی اسناد امریکایی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: در همان مقطع خدا به فریاد انقلاب رسید، یاری کردودردل شب با لشگرغیبی همراه انقلاب مردم ایران شد و طوفان شن تمامی برنامه‌ها ونقشه‌های شیطانی را برهم زد.

او ادامه داد: این منافقان بدانند خدا با ماست و انان راه به جایی نمی‌برندو بالاخره رسوا می‌شوند همان گونه که در فتنه‌های گوناگون اتفاق افتاد و بهتر است سست عنصران و منافقان به مردم بپیوندندو باعث وارد شدن خسارات به خود، مردم و انقلاب نشوند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام میلاد امام حسن مجتبی (ع) روز تکریم ایتام و روز قدردانی از خیران را به موضوع بخش دیگر پیام جمعه اختصاص داد و افزود: امام دوم شیعیان، مهر ورزی و کمک به ایتام را به ارمغان اورد و عمر شریفش یکپارچه جهاد در راه خدا بود، اگر چه موضوع قرار داد صلح با معاویه برایشان تحمیل شده بود، اما با این وجود لشکر آماده کردند، تدارکات پیش بینی کردند ونگاهشان جهاد در راه خدا بود.

او ادامه داد: دشمنان آنقدر عرصه را برامام تنگ کردند که حتی تا خیمه امام هم نفوذ کردند، اما سست عنصران عملکرد این امام در موضوع معاهده صلح با معاویه را بهانه‌ای کردند تا به مقاصد شوم خود برسند، اما امام صبر کردند و این صبر امام راه انقلاب محمدی را هموار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در بخش دیگری از پیام این هفته، روزه داری را حالتی فراتر از نخوردن و نیاشامیدن اعلام کرد و افزود: این ایام باید همراه با هوشیاری، توجه و نزدیکی به خدا باشد و همین امر باعث میشود که از خودمان بیشتر مراقبت کنیم.

او با اشاره به سالروز رحلت حضرت خدیجه، این بانوی بزرگ را الگویی مبارک برای همه، بویژه بانوان اعلام کرد و گفت: این بانوی ثروتمند که اموال بسیاری داشت، در میان مردم ظالم، مشرک و بی رحم دوران جهل، یکپارچه محبت و مهر بود و در اوج ایمان زندگی می‌کردو با رصد اوضاع هنگامی که صفات پیامبر آخر را در جوانی مانند محمد (ص) یافت، از او خواستگاری کرد و تمام مهریه اش را خود عهده دار شد و سپس خودش، موقعیتش و اموالش را در اختیار پیامبر قرار داد و از این ایثار باید درس گرفت، زیرا خدیجه به حق پیوست، روی حق ایستادگی کرد و با حق جاودانه شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود آب ماه مبارک رمضان نماز جمعه حجت الاسلام والمسلمین نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد

 حبیب اله جمشیدی در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه میمند همچون نگینی در شهرستان فیروز آباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد، گفت: امیدواریم با هم افزایی مسئولان و همراهی متولیان و بکارگیری توانمندی‌ها در آینده توسعه خوبی را برای این منطقه شاهد باشیم.

او ادامه داد: تقاضا داریم سرمایه در گردش گلاب گیران به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه واقع شود و تسهیلات سرمایه گذاران بوم گردی و گردشگری می‌تواند باعث رونق در این منطقه شود.  

تسهیل در امر صادرات محصولات گل و گلاب، تشویق و حمایت از صنعت شیشه گری در جهت پویایی صنعت گردشگری پویا و مکمل از دیگر موضوعات مطرح شده توسط فرماندار فیروز آباد بود.

جمشیدی در پایان سخنان خود بر افزایش اعتبار در حوزه زیرساختی شهرداری‌های این شهرستان به خصوص شهر میمند و اختصاص ردیف‌های اعتباری توسط وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد.

باید در این برهه از زمان به میمند توجه ویژه کرد/میمند دچار تنش تولید است

امام جمعه میمند در این همایش با بیان اینکه میمند دارای قدمت تاریخی و شهری کهن و مزین به گل محمدی است، گفت: زمانی شهر میمند جایگاه ویژه‌ای در میان شهر‌های استان و کشور داشت، اما با نگاه عده‌ای از مسئولان در برهه ای، شهر‌های دیگر دوشادوش این شهر حرکت کردند، اما پس از مدتی باعث تضعیف جایگاه میمند شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس بهزادی با اشاره به جایگاه شهر میمند، خواستار نگاه ویژه به این شهر شد و اضافه کرد: کم توجهی برخی از مسئولان، میمند را به قهقرا برده است از این رو باید در این برهه از زمان به آن توجه ویژه کرد.

امام جمعه شهر میمند نام گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: مردم پای کار هستند، اما متاسفانه میمند دچار تنش تولید است و کارخانه‌ای که میخواهد در این منطقه جهش تولید داشته باشد با موانع روبرو می‌شوند بنابراین باید همفکری باید انجام شود تا ظرفیت بیشمار میمند به جایگاه حقیقی خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم