Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@19:38:49 GMT

رونالدو بمب نقل‌وانتقالاتی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۲۳۵۱

رونالدو بمب نقل‌وانتقالاتی می‌شود؟

نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا نوشته است که احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد وجود دارد، چرا که این بازیکن پرتغالی برای بازگشت به تیمی که سال 2009 آن را به مقصد رئال مادرید ترک کرد وسوسه شده و برای هموار کردن مسیر بازگشتش حاضر است حقوق خود را کاهش دهد.

قرارداد رونالدو با یوونتوس تا ماه ژوئن سال 2022 اعتبار دارد اما طبق ادعای گاتزتا شماره 7 بانوی پیر با توجه به فصل ضعیفی که این تیم تجربه کرده برای ماندن در تورین دچار تردید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی یوونتوس درگیر مشکلات مالی است که همین موضوع هم اصلی‌ترین دلیلش برای حضور در سوپرلیگ اروپا بود، پروژه‌ای که تنها 48 ساعت پس از اعلام شکل‌گیری‌اش شکست خورد.

در همین حال گاتزتا به اعتراف اخیر اولگنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد مبنی بر تمایلش برای بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد و منتفی بودن بازگشت کاپیتان تیم ملی پرتغال به رئال مادرید پس از رد شدن احتمال این اتفاق از سوی رئیس کهکشانی‌ها اشاره داشته است.

رونالدوی 36 ساله در حال حاضر از یوونتوسی‌ها سالانه 31 میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد اما پرداخت این حقوق برای منچستریونایتد امکان‌پذیر نیست  و به همین دلیل هم او حاضر است با قبول حقوقی پایین‌تر به تیمی که 12 سال قبل آن را ترک کرد برگردد، البته طبق ادعای نشریه ایتالیایی، او با رقمی کمتر از 20 میلیون یورو در سال حاضر به پیوستن به شیاطین سرخ نخواهد شد.

گفته می‌شود که یوونتوس برای فروش رونالدو حداقل 29 میلیون یورو می‌خواهد ضمن اینکه به معاوضه او با پل پوگبا هم تمایل دارد اما بعید است که شیاطین سرخ حاضر به انجام چنین معامله‌ای باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو