Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@05:49:15 GMT

توافق ۸۵۰ هزار یورویی ترابزون‌ با حسینی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۲۴۰۱

توافق ۸۵۰ هزار یورویی ترابزون‌ با حسینی

یک رسانه مطرح ترکیه مدعی توافق ۸۵۰ هزار یورویی باشگاه ترابزون‌اسپور با مجید حسینی، مدافع ایرانی‌اش شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های زیادی در ترکیه و اروپا پیگیر شرایط مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی ترابزون‌اسپور ترکیه هستند. بازیکنی که قراردادش به زودی پایان می‌یابد و بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مجید حسینی که در فصل جاری هنگام غیبت هوگو و ادگار از سوی سرمربی ترابزون‌اسپور مورد استفاده قرار می‌گرفت با پیشنهاد تمدید قراردادش مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین به توافقی 850 هزار یورویی دست یافتند و اکنون انتظار می‌رود قرارداد رسمی امضا شود. در صورتی که مشکلی پیش نیاید مجید حسینی همچنان برای ترابزون‌اسپور  بازی خواهد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سید مجید حسینی فوتبال لیگ ترکیه ترابزون اسپور ترابزون اسپور مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: راه‌های دیگری به جای حمله به رفح وجود دارد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» در این باره گفت: به جای عملیات نظامی راه‌های دیگری برای اسرائیل وجود دارد تا تیپ‌های حماس در رفح را از بین ببرد.

بلینکن درباره اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح نیز افزود: مردم حرف‌هایی را به زبان می‌آورند، اما بیایید روی عمل تمرکز کنیم.

وزیر خارجه آمریکا درباره پیشنهاد آتش‌بس ارائه شده به جنبش حماس و در تقلا برای انداختن توپ به زمین این جنبش گفت: پیشنهاد فعلی ثابت می‌کند که اسرائیل آماده است برای دستیابی به یک معامله امتیازاتی بدهد.

بلینکن همچنین بار دیگر تاکید کرد ایالات متحده هنوز «یک برنامه روشن و معتبر برای محافظت از غیرنظامیان» در رفح را ندیده است و تا زمانی که تل‌آویو این کار را انجام ندهد «واشنگتن از یک عملیات نظامی بزرگ در آنجا پشتیبانی نخواهد کرد.»

بلینکن در پاسخ به این سوال که اگر تل‌آویو به جای دنبال کردن توافق با حماس، عملیاتی را در رفح انجام دهد، ایالات متحده چه گام‌هایی برمی‌دارد، گفت که نمی‌خواهد درباره «فرضیه‌هایی درباره آنچه ممکن است اتفاق بیفتد» صحبت کند.

این اظهارات در حالی بیان شده است که منابع خبری صبح امروز (پنج‌شنبه) نسخه‌ای از چارچوب اصلی توافق پیشنهادی میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی برای تبادل اسرا و توقف جنگ در غزه را منتشر کردند.

طبق این گزارش، این توافق دربرگیرنده سه مرحله است که مرحله نخست آن به مدت ۴۰ روز است که قابلیت تمدید دارد.

مرحله دوم به مدت ۴۲ روز تمدید می‌شود و شامل نهایی شدن توافق در مورد مقدمات لازم برای بازگشت آرامش پایدار و اجرایی شدن آن است.

مرحله سوم نیز به مدت ۴۲ روز ادامه داشته و شامل تبادل تمامی اجساد و بقایای شهدای مقاومت و فلسطین و کشته‌های اسرائیلی پس از دستیابی به آنها و شناسایی‌شان می‌شود.

قطر، مصر و آمریکا ضامن اجرای این توافق خواهند بود.

دیگر خبرها

  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • بلینکن: راه‌های دیگری به جای حمله به رفح وجود دارد
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد؟ + فیلم | وقتی دست آقای سیاستمدار روی هوا ماند!
  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد