Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز (جمعه، سوم اردیبهشت ماه) در هفتمین روز از مسابقات وزنه‌‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا و یکی از مراحل گزینشی (سطح طلایی) بازی‌‌های المپیک توکیو به میزبانی تاشکند ازبکستان، از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران رقابت گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم بانوان با حضور سیده الهام حسینی و الناز باجلانی وزنه‌برداران کشورمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گروه هشت وزنه‌بردار حاضر بودند.

الناز باجلانی در حرکت یکضرب ابتدا وزنه‌های ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم را مهار کرد اما نتوانست در حرکت سوم موفق باشد و وزنه ۱۹۷ کیلوگرم را انداخت.

الهام حسینی در حرکت یک ضرب فقط وزنه ۹۱ را با موفقیت پشت سر گذاشت و در مهار وزنه۹۹ ناموفق بود.

بدین ترتیب باجلانی با ثبت وزنه ۹۴ کیلوگرم در حرکت یک ضرب، پنجم شد و حسینی با ثبت وزنه ۹۱ کیلوگرم عنوان ششمی را به دست آورد.

کوزگانیایوا از قزاقستان با ثبت ۱۰۴ کیلوگرم، یانگ از کره‌جنوبی با ۱۰۳ کیلوگرم و تویچیوا از ترکمنستان ۹۶ کیلوگرم، به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزنه برداری آسیا رقابت ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا در شهر خانتی مانسیسک کشور روسیه پیگیری شد که سینا موحد در دور نهم و پایانی بر شطرنج باز تیم مغولستان غلبه کرد.

تیم تهران نیز که سینا موحد در ترکیب آن حضور داشت، با نتیجه ۴ بر صفر تیم سوخباتر مغولستان به برتری دست یافت و با ۱۶ امتیاز پس از میزبان نایب قهرمان شد.

سینا موحد پیش از این مقابل حریفان خود به ۶ پیروزی و ۲ شکست دست پیدا کرده بود.

تیم بانوان تهران نیز مقام ششم را کسب کرد.

تیم آقایان شهر تهران» با ترکیب استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بزرگ بردیا دانشور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی و استاد فیده سینا موحد دراین رقابت‌ها شرکت کرد.

استاد بین‌المللی بانوان میترا اصغرزاده، استاد بین‌المللی بانوان پروا بهزاد نظیف، استاد فیده بانوان آناهیتا زاهدی‌فر، استاد فیده بانوان ملیکا محمدی و استاد فیده بانوان طناز ازلی نفرات تشکیل دهنده تیم بانوان تهران بودند.

۱۵ تیم از ۱۱ کشور برگزار کنتده مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا بودند.

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند