Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: تاکنون بیش از 115 هزار و 771 مورد تست مولکولی PCR کرونا در استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رحمانی در این باره اظهارداشت: آزمایش های مولکولی کووید 19 در تست PCR تا روز دوم اردیبهشت 916 مورد ثبت شده است.

وی افزود: تعداد نمونه های بستری شده ناشی از تست ها 91 مورد بوده که تست 51 نفر مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد نمونه های سرپایی به 825 مورد رسیده که 339 مورد آن ثبت شده است.

رحمانی اظهارداشت: مجموع آزمایشات مولکولی تشخیص کووید 19 از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به 115 هزار و 771 مورد رسیده است.

واکسیناسیون 11 هزار نفر در نوبت اول

وی گفت: در نوبت اول تاکنون بیش از 11 هزار نفر در استان واکسینه شدند و در نوبت دوم در هفته آینده 2 هزار نفر واکسینه خواهند شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: 4 مرکز برای واکسیناسیون برنامه ریزی شده و شهروندان هیچ نیازی برای مراجعه ندارند و هماهنگی لازم انجام شده و مراتب به عموم اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین دارای نوآموز بخوانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسین دولت دوست گفت: با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، لازم است کلاس اولی‌ها هر چه سریعتر برای "سنجش سلامت" ثبت نام کنند. وی افزود: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند. دولت دوست بیان کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند الزاما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد