Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:17:19 GMT

برخلاف انگلیس؛ فینال جام حذفی آلمان بدون تماشاگر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۲۶۵۷

برخلاف انگلیس؛ فینال جام حذفی آلمان بدون تماشاگر

همچون بازی های بوندسلیگا، فینال جام حذفی آلمان نیز بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد که دیدار نهایی جام حذفی این کشور بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می شود. فینال جام حذفی این کشور در تاریخ 23 اردیبهشت در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق اعلام اتحادیه فوتبال آلمان، با توجه به  شیوع ویروس کرونا، ورود تماشاگران برای دیدار فینال در ورزشگاه المپیک برلین امکان پذیر نیست. بنابراین همانند بوندس لیگا این دیدار نیز بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. 

این در حالی است که در انگلیس تصمیم گرفته شده است که بازی فینال جام حذفی و جام اتحادیه با حضور محدود و کنترل شده تماشاگران برگزار شود. 

نیمه نهایی رقابت های فعلی قرار است هفته آینده برگزار شود. وردربرمن میزبان لایپزیش  خواهد بود و در دیگر دیدار بوروسیا دورتموند از هولشتاین کیل تیم دسته دومی استقبال می کند.

 

 

 

 

مدافع عنوان قهرمانی یعنی بایرن مونیخ، حذف زود هنگامی داشت. در فینال سال گذشته، بایرن توانست بایر لورکوزن را با نتیجه 4-2 شکست دهد.

وردربرمن آر بی لایپزیش بروسیا دورتموند بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وردربرمن بروسیا دورتموند بایرن مونیخ فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد