Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سابق رییس جمهوری به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد اصابت موشک در اطراف رآکتور هسته‌ای دیمونا در جنوب سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

«حمید ابوطالبی»‌ امروز جمعه در توئیتر نوشت: دلیل این امر که هر اتفاق سیاسی یا امنیتی در فلسطین اشغالی می‌افتد، گروهی در ایران وظیفه خود می‌دانند تا برای آن سناریوسازی مسئولیت‌آور کنند، چیست؟

مشاور سابق حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در ادامه این توئیت نوشت: قدرت نمایی غیرواقعی! پرکردن صوری خلأها! فریب افکار عمومی! تخریب مذاکرات! درگیری علنی! و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..آیا موضع‌گیری‌های غیرمسئولانه ۸۴-۹۲ در حال بازگشت است؟

پیش از این «محسن دهنوی»‌ عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره اصابت موشک در اطراف رآکتور هسته‌ای دیمونا در توئیتر نوشته بود: اقتدار پوشالی گنبد آهنین با تنها یک موشک نسل قدیم ایرانی به باد رفت. این‌که یک موشک بود؛ با بارانی از موشک‌های پیشرفته ایرانی چه خواهید کرد؟

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند موشک سوری در اطراف رآکتور هسته‌ای «دیمونا» در صحرای نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی منفجر شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های اخیر و همزمان با کاهش نوسانات ارزی و تخلیه هیجانات کاذب از بازار، برخی نمایندگان در اظهارنظر‌هایی عجیب سعی در تخریب ارزش پول ملی کشورمان دارند.

البته که انتقاداتی به افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی وارد است، ولی نباید فراموش کرد که آنچه در هفته‌های اخیر موجب افزایش قیمت ارز شد، تشدید تنش‌های سیاسی در منطقه بود و با آرام شدن فضا از شدت نوسانات ارزی هم کاسته شد.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین