Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:20:22 GMT

ترکیب فولاد برابر النصر زیر و رو می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۲۸۵۵

ترکیب فولاد برابر النصر زیر و رو می‌شود؟

شاگردان جواد نکونام بازی سختی امشب با النصر خواهند داشت و پیروزی برابر این تیم امید برای صعود را بسیار افزایش خواهد داد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد ایران باید از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض به مصاف النصر عربستان برود. فولاد در حالی به این دیدار پا خواهد گذاشت که در دیدار رفت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد نکونام اما برای این دیدار قطعا برنامه ریزی خاصی خواهد داشت تا بتواند با کسب سه امتیاز حساس برای مسابقات آتی آماده شود و البته صدرنشینی گروه را مال تیمش کند.

 

با توجه به صحبت یوسو سسما مربی تیم فولاد به نظر نمی‌رسد تغییرات زیادی در ترکیبش برای این دیدار داشته باشد. محسن فروزان به مانند چهار  بازی قبل درون دروازه‌بان خواهد ایستاد. او دو کلین شیت داشته و تنها دو گل دریافت کرده و درون دروازه توانسته عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.

 

زوج عارف آقاسی و مهران موسوی به مانند چهار  بازی قبل در این دیدار احتمالا حضور خواهند داشت اما در پست مدافع کناری، چهار بازیکن شانس حضور دارند. در غیاب صالح حردانی به دلیل ابتلا به کرونا، مجتبی نجاریان  در پست مدافع راست بازی خواهد. کرد و مهران درخشان مهر و وحید حیدریه در سمت چپ خط دفاعی گزینه‌های موجود هستند و اگر نکونام بخواهد سیستم چرخشی را انجام بدهد، این بازی نوبت به نجاریان و درخشان مهر خواهد رسید.

 

محمد آبشک و زبیر نیک‌نفس برای این دیدار شانس بیشتری نسبت به محمد میری و احمد عبدالله زاده برای حضور در ترکیب اصلی خواهند داشت. آیاندا پاتوسی به عنوان هافبک نفوذی، فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر راست و لوسیانو پریرا به عنوان مهاجم برای تیم نکونام حاضر خواهند بود و در پست وینگر چپ بین ساسان انصاری و محمدرضا عباسی یکی به میدان خواهد رفت. باید حال باید منتظر ماند و دید ترکیب اصلی تیم نکونام در برابر النصر چگونه اعلام خواهد شد و چه تغییراتی در زمین ایجاد می‌شود.


روی نیمکت ذخیره اما فولاد بازیکنان قابلی چون احسان مرادیان، میلاد بدرقه، احمدرضا جلالی، حسین ابراهیمی، محمد قاسمی نژاد، سینا شاه عباسی، علی غلام‌زاده، عارف غلامپور، موسی کولیبالی، ابراهیم سلجوقی، صابر حردانی و یوسف کی‌شمس نیز حضور دارد که می‌توانند در هر دقیقه از بازی با تشخیص کادرفنی به میدان بیایند، ایوب والی و شروین بزرگ نیز مصدومان این برای این دیدار هستند.


در دیگر دیدار گروه تیم‌های السد و الوحدات اردن در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف یکدیگر خواهند رفت و پیروزی تیم اردنی یا تساوی می‌تواند نتیجه مناسبی برای فولادی‌ها باش که البته سخت و بعید به نظر می‌رسد.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان برای این دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده

نساجی و پرسپولیس با یکدیگر دیدار کرده اند.

طرفداری | تیم های پرسپولیس و نساجی به مصاف هم رفته اند.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: نساجی - پرسپولیس تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب نساجی برابر پرسپولیس:

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آلکثیر

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد