Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:27:58 GMT

مرغداری های متخلف گرفتار قانون شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۲۹۹۶

مرغداری های متخلف گرفتار قانون شدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: بر اساس گزارش واصله از سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر عدم همکاری سه واحد پرورش مرغ زنده در اخذ مجوز از دامپزشکی برای ارسال محموله‌های مرغ پرورش داده شده به کشتارگاه‌های مجاز در داخل استان موضوع مورد بررسی بازرسین این سازمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری افزود: نظر به بخشنامه‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور مبنی بر ممانعت از نگهداری گله‌های مرغ زنده توسط واحد‌های پرورش مرغ، بیش از ۷ هفته و بر اساس ارزیابی کارشناسان معاونت نظارت و بازرسی در ستاد سازمان صمت  استان ، پرونده این واحدها به استناد قوانین تعزیرات  مبنی بر احتکار محموله‌های گوشت مرغ  برای سوء استفاده از شرایط کمبود در زمانی که ضرورت عرضه آن از سوی دولت اطلاع‌رسانی شده بود تشکیل شد.

او گفت: این پرونده به ارزش ۵۷ میلیارد ریال از سوی کارشناسان سازمان صمت استان تنظیم و پس از ثبت در سامانه سیمبا برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ گوشتی تخلف مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد