Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@19:51:49 GMT

ولادیمیر پوتین، پشت پرده نابودی سوپرلیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۳۰۵۴

پوتین به رومن آبراموویچ اطلاع داده تشکیل سوپرلیگ اروپا در راستای منافع کشور روسیه نیست

سوپرلیگ اروپا، پروژه ای که فقط حدود 72 ساعت عمر کرد، مخالفان سرشناس بسیار زیادی در سراسر دنیا داشته است. یک روزنامه آلمانی، مدعی شده ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه مخالف سرسخت برگزاری سوپرلیگ بوده و این امر را مخالف منافع کشورش می دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طارق پنجه از نیویورک تایمز و به نقل از روزنامه آلمانی SDZ، چلسی از اولین تیم هایی بود که برای شرکت در سوپرلیگ، ابراز تردید کرد و ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه پشت این قضیه بوده است. پوتین و دولت روسیه مخالف سرسخت برگزاری سوپرلیگ بوده اند. در همین راستا پوتین با رومن آبراموویچ، مالک روس چلسی تماس گرفت و به او اطلاع داد که پیوستن چلسی به سوپرلیگ در راستای منافع کشور روسیه نیست. آبراموویچ نیز فورا با رییس جمهور پوتین موافقت کرد و چلسی خیلی سریع از سوپرلیگ کناره گیری کرد.

روابط روسیه و یوفا، بسیار عالی است. گازپروم، شرکت نفت و گاز روسی که سهام عمده آن متعلق به دولت روسیه است، یکی از شرکای اصلی یوفا است و فینال لیگ قهرمانان در سال 2022 نیز قرار است در سن پترزبورگ روسیه برگزار شود. امروز نیز مشخص شد قرار است در تورنمنت یورو 2020، بازی های بیشتری در سن پترزبورگ روسیه برگزار شود. 

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! کریستیانو رونالدو برای بازگشت به منچستر یونایتد وسوسه شد محرومیت مدافع آرسنال به دلیل فیلمبرداری از صحنه غیر اخلاقی در رختکن!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «شی جین پینگ،» رییس‌جمهور چین امروز یکشنبه در یک سفر دو روزه به پاریس می‌رود و امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی‌اش، او را برای کاهش عدم تعادل تجاری تحت فشار قرار می‌دهد و تلاش می‌کند او را متقاعد کند که از نفوذ خود بر روسیه درباره جنگ اوکراین استفاده کند.

سفر رییس‌جمهور پین در در زمان افزایش تنش های تجاری بین اروپا و چین انجام می‌شود و در چین شرایطی احتمالاً این اهداف ماکرون به ارحتی محقق نخواهد شد.

فرانسه از تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد صادرات خودروهای الکتریکی چین حمایت می کند و در ژانویه پکن تحقیقاتی را در مورد واردات براندی - که عمدتاً در فرانسه تولید می شود - آغاز کرد - اقدامی که به طور گسترده به عنوان تلافی جویانه در میان مجموعه رو به رشد تحقیقات اتحادیه اروپا تلقی می شود.

یکی از مشاوران کاخ الیزه پیش از سفر شی جین‌پینگ، سفری که اولین بار پس از ۵ سال به اروپا انجام می‌شود گفت: «ما باید به فشار بر مقامات چینی ادامه دهیم تا تضمین‌های بیشتری در مورد مسائل تجاری به ما بدهند».

رییس‌جمهور در این سفر با امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه و اورسولا فون‌درلاین، رییس کمیسیون اروپا دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

اختلافات بین ۲۷ عضو اتحادیه اروپا - و به ویژه بین فرانسه و آلمان - توانایی آنها برای نفوذ بر چین را تضعیف می کند. منابع آگاه اعلام کردند که اولاف شولز، صدراعظم آلمان به مکرون و شی در پاریس نخواهد پیوست.

کد خبر 6096914

دیگر خبرها

  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است