Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی خبر داد: منطقه آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی‌ان‌جی در اسفند سال ۱۳۹۹ شد .

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،  آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی با اشاره به اهمیت توسعه صنعت سی‌ان‌جی به عنوان سوخت جایگزین و به تبع آن کاهش مصرف بنزین و نتایج مطلوب آن در رشد اقتصادی، کاهش آلاینده‌های‌های زیست محیطی و همچنین ارتقای سلامت جامعه گفت: با توجه به منابع غنی گاز طبیعی کشور، همت و تلاش مسئولان و کارکنان منطقه بر این است که از این ظرفیت در راستای اهداف عالی شرکت و شکوفایی اقتصادی استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 روح‌اللهی اظهار کرد: در این راستا بر اساس رتبه‌بندی مناطق ۳۷ گانه، این منطقه با ۴۱,۲ درصد رتبه اول جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی‌ان‌جی در بخش حمل‌ونقل سبک استان را در اسفند سال ۹۹ به خود اختصاص داده است که خود نشان از تلاش مجموعه منطقه آذربایجان شرقی درتوسعه صنعت سوخت پاک در استان دارد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: بر اساس کنترل و نظارت‌های انجام شده و پیگیری مستمر کارشناسان منطقه، بیش از ۹۷ درصد از تجهیزات جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی استان فعال و ۱۷۳ باب جایگاه سی‌ان‌جی آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به مشتریان است.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ابریز کسب رتبه نخست منطقه آذربایجان شرقی مصرف بنزین سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، سازمان علوم آیرواسپیس و فناوری چین(CASC) برنامه موشک لانگ مارچ را مدیریت می کند. CASC اعلام کرده موشک ها با پایان یافتن این مجموعه تست، آماده آزمایش پرواز خواهند بود. این سازمان همچنین به خبرنگاران اعلام کرد ۴ موتور سوخت اکسیژن مایع کروسین موازی در تست انجام شده روز یک شنبه در کل ۵۰۰ تن پیش رانش تولید کردند.

این آزمایش ها در مرکز تست تانگ چوان واقع در شمال غربی ایالت شانشی انجام شده است.

طبق بیانیه CASC این نخستین تست احتراق موازی ۴ موتور بزرگ سوخت اکسیژن مایع کروسین است و موفقیت آمیز بودن آن گام مهمی در برنامه فضایی کشور به شمار می رود.

لی بین معاون مدیر CASC در این باره گفت: تست به طور کامل قابلیت فعالیت و اعتبار موتورها را به طور جداگانه تایید کرد. موتورها اکنون آماده انتقال به مرحله بعدی تست ها هستند.

طبق گزارش CCTV چین ۴ موتور YF 100با فناوری چرخش پمپ عقب طراحی شده اند. این امر در مقایسه با طراحی چرخشی پمپ جلو که به طور معمول به کار می رود، به کاهش اندازه و وزن ساختار موتور منجر می شود.

این جدیدترین نسخه از موتور YF100 با موتور سوخت اکسیژن مایع کروسین است.

کد خبر 6093351 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی