Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر ضایعه عروح ملکوتی خادمی از تبار پیرغلامان سالار شهیدان ، مرکز ثقل هیئت های مذهبی استان پهناور و ولائی سیستان و بلوچستان، که سالیان سال عمر پربرکتش لوحی بود بر خادمی اهل بیت عصمت و طهارت و امام حسین (ع) گل سر سبد شهدای کربلا همه را متاثر و غمگین و عزادار نمود.  به گزارش جنوب نیوز؛ نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئت های مذهبی کشور با صدور پیامی ، درگذشت حاج ملک مرادی پور رئیس شورای هیئت های مذهبی استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این پیام به شرح زیر است:
      انالله و اناالیه راجعون

در روضه های ال عبا قدکشیده ام
این خانواده را  از روز  ازل برگزیده ام  
همچون کبوتری که به دنبال دانه است
هرجاکه روضه ای شده برپا پریده ام

و هراز گاه در گذر زمان، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبرمی دهد، که در سکوتی، اغازی بی پایان رامی سراید.

خبر ضایعه عروح ملکوتی خادمی از تبار پیرغلامان سالار شهیدان ، مرکز ثقل هیئت های مذهبی استان پهناور و ولائی سیستان و بلوچستان، که سالیان سال عمر پربرکتش لوحی بود بر خادمی اهل بیت عصمت و طهارت و امام حسین (ع) گل سر سبد شهدای کربلا همه را متاثر و غمگین و عزادار نمود.  

ولی پرورش یافتگان این مکتب الهی  راه حاج ملک مرادی ها را که همیشه روشنگر ان دیار گرم و حسینی است جاودانه خواهند کرد . اگرچه روضه های اباعبدالله (ع) دیگر چهره ی دلربای این انسان وارسته و خادم بزرگ مکتب حسینی رابه خود نمی بیند  ولی حسینیان پرورش یافته ایشان همچنان عزای فرزندان زهرا (س) را عزاداری نموده  و زنده نگه  خواهند داشت.

مردی که با ائین امام حسین (ع) چگونه زیستن را اموخت و ترویج داد تا دوستان اباعبدالله (ع)  بتوانند چگونه مردن را تفسیر نمایند، و استانی حسینی رابه کشور معرفی کنند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه هیاتی کشور فقدان و درگذشت این عزیز را به بیت مکرم و داغدار ، هیئات مذهبی استان سیستان و بلوچستان، ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامي کشور و همکاران گرامی در شورای هیئت های مذهبی استانها ،  تسلیت و تعزیت عرض نموده و طلب غفران الهی و محشوریت با سالار شهیدان کربلا را برای ایشان مسئلت می دارم.
نوشاد نوشادی،  رئیس شورای هیئت های مذهبی کشور

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: رئیس شورای هیئت های مذهبی هیئت های مذهبی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر