Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد اینتر در تابستان قصد آوردن دروازه بان جدیدی را دارد.

مارکو سیلوستری، دروازه بان ایتالیایی هلاس ورونا گزینه جدید دروازه بانی اینتر محسوب می شود.

طرفداری | سمیر هندانوویچ پس از اشتباهاتش در دو بازی اخیر اینتر مقابل تیم های ناپولی و اسپتزیا، موج جدیدی از انتقادات را دریافت کرده اما به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، کاپیتان اسلوونیایی برای فصل بعد نیز دروازه بان شماره یک اینتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال نراتزوری ارزیابی ها را آغاز کرده و به نظر می رسد در تابستان دروازه بان جدیدی را به ترکیبش اضافه می کند.

اینتر علاوه بر علاقه به خوان موسو، دروازه بان 26 ساله اودینزه و همچنین بدون فراموش کردن نام گابریل برازائو، دروازه بان برزیلی و جوان خود که به صورت قرضی در رئال اویدو حضور دارد، به مارکو سیلوستری از هلاس ورونا نیز علاقه مند است. با این حال اودینزه برای گلر آرژانتینی خود حداقل 20 میلیون یورو می خواهد که در شرایط مالی فعلی اینتر رقم زیادی محسوب می شود. سیلوستری گزینه ارزان تری برای افعی ها به حساب می آید چراکه فقط تا تابستان 2022 با ورونا قرارداد دارد و سن وی نیز به 30 سال رسیده است. آنتونیو کونته هنوز به هندانوویچ اعتماد دارد و بنابراین هر گزینه ای که جذب شود کار سختی برای نیمکت نشین کردن دروازه بان فعلی و باتجربه اینتر خواهد داشت. این یعنی اینتر نیز احتمالا مثل یوونتوس که شزنی را به عنوان نیمکت نشین خرید و پس از یک فصل او را فیکس کرد، عمل خواهد کرد.

اینتر قصد فروش بازیکنان مهم خود را ندارد

گاتزتا در ادامه گزارش خود آورده استیون ژانگ، رئیس اینتر به زودی چین را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد. آنتونیو کونته که از حضور در اینتر راضی است، در انتهای فصل با ژانگ گفتگو می کند تا از برنامه های فصل آینده مطلع شود. کونته که در فصل بعد دستمزدش به 13 میلیون یورو افزایش پیدا می کند، می خواهد بفهمد میزان بودجه باشگاه به منظور تقویت تیم چقدر است و بداند آیا محدودیت هزینه و کاهش دستمزدها وجود خواهد داشت یا خیر. 

اینتر مثل باشگاه های دیگر با مشکات مالی رو به رو شده و مالکان چینی آنها به دنبال یافتن سهامدار اقلیت به عنوان شریک خود هستند تا 250 میلیون یوروی مورد نیاز تا پایان فصل تضمین شود. گاتزتا در پایان آورده با وجود مشکلات مالی، نشانه ای از اینکه مالکان نراتزوری به دنبال فروش بازیکنان کلیدی تیم هستند دیده نمی شود. 

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) آندره آ استراماچونی در حال مذاکره با تیم قطری پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! کریستیانو رونالدو برای بازگشت به منچستر یونایتد وسوسه شد محرومیت مدافع آرسنال به دلیل فیلمبرداری از صحنه غیر اخلاقی در رختکن!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن

برای لیورپول، نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ از همین حالا آغاز شده‌است

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، سران لیورپول تقویت خط دفاعی را اولویت خود در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ قرار داده‌اند و می‌خواهند با جذب دست کم یک دفاع وسط جدید، مشکلات خود را در این پست برطرف کنند. مدیران لیورپول جستجوها بر سر یافتن مدافعی در دردسترس و تراز اول را آغاز کرده‌ و در همین راستا، نام‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داده‌اند. 

بر اساس خبرها، هرچند آرنه اسلوت اختیار چندانی در نقل و انتقالات لیورپول نخواهد داشت، اما مدیران باشگاه قصد دارند دفاع وسط جدید خود را با مشورت سرمربی هلندی انتخاب کنند. لذا آن‌ها پس از بررسی و جمع‌بندی گزینه‌های در دسترس، لیست خود را برای انتخاب نهایی به اسلوت ارائه خواهند داد تا او، تصمیم آخر را در مورد خط دفاعی تیم آینده‌اش اتخاذ کند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است