Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:06:29 GMT

نمایش هجومی تراکتور یک اخراجی گرفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۳۵۶۱

نمایش هجومی تراکتور یک اخراجی گرفت

تراکتور ایران از دقیقه ۳۸ دیدار با نیروی هوایی عراق با یک بازیکن بیشتر به بازی ادامه می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رسول خطیبی پس از سه بازی شکست‌ناپذیری و سه مساوی مقابل پاختاکور ازبکستان، شارجه امارات و نیروی هوایی عراق، امشب با سیستم متفاوت و نفرات جوان‌تری پای به دیدار برگشت مقابل حریف عراقی گذاشته که همین اتفاق و عملکرد هجومی آنها موجب شده تا یک گل بزنند و یک اخراجی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تراکتور در دقیقه ۲ با گلزنی مهدی تیکدری پیش افتاد و پس از آن هم با وجود اینکه سه حمله خطرناک روی دروازه‌اش به وجود آمد، اما توانست شکل هجومی خود را دوباره پیدا کند و تیم عراقی را به دردسر بیاندازد.

 

در دقیقه ۳۸ پاس بلند به میانه زمین را محمد عباس‌زاده با ضربه پشت سر عالی به پیمان بابایی رساند تا این بازیکن با استفاده از سرعت بالای خود از مدافع نیروی هوایی عبور کند و در حال تک به تک شدن باشد که میثم جبار او را متوقف کرد.

 

تکل خطرناک و خطای میثم جبار، مدافع نیروی هوایی روی پیمان بابایی در این صحنه موجب شد تا داور ژاپنی کارت قرمز را از جیب خود خارج کرده و تیم عراقی را ۱۰ نفره کند.

 

این ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را محمد عباس‌زاده به شکل خطرناکی زد که توپ پس از دفع دروازه‌بان نیروی هوایی عراق راهی کرنر شود و بازی با برتری یک بر صفر شاگردان رسول خطیبی در نیمه اول خاتمه پیدا کند.

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد