Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زاده با اشاره به اینکه به صورت میانگین ۸۰ درصد فوتی های این مدت مبتلایان کرونایی بودند، گفت: در طول یک سال گذشته ۳۰ درصد فوتی ها به علت کووید ۱۹ بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهرشاد حسن زاده» با اشاره به اینکه مردم در موقعیت فعلی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها در آرامستان یاسوج مراجعات کمتری دارند، اظهار کرد: براساس دستورالعمل فرمانداری شهرستان بویراحمد و اخذ تعهد از صاحبان عزا باید 30 نفر همراه فوتی کرونایی و 50 نفر متوفی عادی در برگزاری مراسم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر سازمان آرمستان های یاسوج گفت: تمامی برنامه های میت های کرونایی در آرامستان یاسوج توسط پرسنل انجام می شود.

 

حسن زاده با تاکید بر اینکه در 2 هفته اخیر روزانه شاهد دفن فوتی های کرونایی در آرامستان هستیم، ادامه داد: به صورت میانگین 80 درصد فوتی های این مدت مبتلایان کرونایی بودند و در طول یک سال گذشته می توان ادعا کرد 30 درصد فوتی ها به علت کووید 19 بوده است.

 

وی از مردم خواست تا در تجمعات تشییع به دلیل شیوع ویروس حضور نداشته باشند و برای زیارت اهل قبور و قرائت فاتحه حتما پروتکل ها را رعایت و در هر مکانی باشند می توانند قرائت فاتحه و قرآن داشته باشند .

 

مدیر سازمان آرمستان های یاسوج با اشاره به اینکه پرسنل آرمستان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و همه برنامه های کفن و دفن، غسل و سایر موارد را انجام می دهند، گفت: تمامی پرسنل در مرحله نخست واکسینه شدند و در هفته های آینده دوز بعدی واکسن کرونا نیز تزریق می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: فوتی های کرونایی پروتکل های بهداشتی دفن یاسوج کرونا درصد فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده با توجه به استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه خواهد رفت.
مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.


در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و..»


علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روز‌های آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند