Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری سی ان ان به نقل از مسئولان نظامی آمریکا گزارش داد که خروج این کشور از افغانستان اکنون با خارج کردن تجهیزات نظامی آغاز شده است.

به گزارش منابع نظامی، پنتاگون موافق استقرار برخی نیروها در منطقه به منظور حفظ امنیت سربازان و بازنشستگانی است که خارج می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای آمریکایی بعضی از امکانات نظامی خود را در افغانستان نگه خواهند داشت و به حمایت نیروهای افغانستان ادامه می دهند.

دیشب شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی به نقل از مسئولان آمریکایی اعلام کرد برخی فرماندهان نظامی خواستار استقرار یک ناو در منطقه هنگام خروج نیروهای نظامی این کشور از افغانستان شده اند.

پیش از این نیز کنت مکنزی، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه، اعلام کرد که این کشور قصد دارد پس از خروج از افغانستان، بخشی از سربازان خود را در کشور‌های همجوار آن مستقر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خروج از افغانستان خروج آمریکا از افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا

روند ساخت یک مرکز صحی‌ در شهرک مهاجرین در گردیز مرکز ولایت پکتیا با حضور خلیل الرحمن‌ حقانی سرپرست وزارت مهاجرین و عودت کنندگان طالبان آغاز شد.

این مرکز صحی‌ به‌ارزش ۳۷۵ هزار دلار امروز جمعه در ولایت پکتیا آغاز شده است.

حقانی در مراسم افتتاح این پروژه از ‎افغانستانی‌های مقیم خارج از کشور خواست که به افغانستان برگردند و در آبادی و پیشرفت کشور سهیم شوند.

گفته شده که طی چند ماه گذشته بیش از ۵۰۰ هزار مهاجر افغانستانی به گونه اجباری از پاکستان اخراج شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • واشنگتن پست: اسرائیل کشاورزی در غزه را نابود کرده است/ سطح ناامنی غذایی در غزه در مرحله بحرانی قرار دارد
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند