Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@09:43:18 GMT

دلیل تغییرات ناگهانی پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۴۰۰۷

دلیل تغییرات ناگهانی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امشب دیدار برگشت خود مقابل گوا را در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا برگزار می‌کند که ترکیب این تیم نسبت به دور رفت این مسابقات تغییر اساسی کرد.

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی، علی شجاعی، مهدی شیری، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر بازیکنان اصلی این تیم برای دیدار امشب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی در حالی سرخپوشان را با ۶ تغییر نسبت به بازی رفت دو تیم وارد میدان می‌کند که حامد لک، وحید امیری، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، احسان پهلوان و کمال کامیابی‌نیا حضور ندارند.

فشردگی بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث تصمیم گل محمدی نسبت به تغییر اساسی در ترکیب تیمش شد.

کادر فنی پرسپولیس قصد دارد بازیکنان این تیم برای بازی‌های حساس خود مقابل الریان قطر و الوحده امارات آمادگی لازم را داشته باشند تا با خستگی آنها روبرو نشود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گوا هند ساعت ۲۱:۳۰ امشب در هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جواهر نعل گوا برگزار می‌شود.

پربیننده ترین مهدی قائدی "نیمار آسیا" شد + عکس استقلال به زمین سفت رسید اعتراض رسمی ایران به AFC بعد از تصمیم ناجوانمردانه + عکس سهم پرسپولیس از انتقال طارمی؛ صفر! فرهاد مجیدی حضور روی نیمکت تیمش در بازی بعد را از دست داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال