Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه پروژه ها را به شکلی برنامه ریزی و توزیع می کنیم که تامین مالی شوند گفت: پروژه ها باید هر چه سریع‌تر کارسازی و مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «قاسم سلیمانی دشتکی» ظهر امروز (جمعه 3 اردیبهشت) در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان آبادان که در سالن اجتماعات الغدیر فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، از برگزاری 26 نشست با شهرستان ها و با حضور نمایندگان، مردم داران، ائمه جمعه و مدیران شهرستانی و استانی از ابتدای حضور خود در استان خوزستان تاکنون خبر داد و اظهار کرد: از 13 شهرستان به صورت میدانی بازدید کردیم و نمای کلی از وضعیت استان ترسیم شده تا در بودجه 1400 و تامین منابع بتوانیم به شهرستان های استان خوزستان کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه منابع تحت اختیار ما استانی، ملی و ملی استانی هستند افزود: برخی از منابع ما نهادها و بنیادها و دستگاه های حمایتی، مناطق آزاد، نفت خیز و سایر سرمایه گذاران هستند که باید مسئولیت اجتماعی خود را داشته باشند و به آنها عمل کنند.

 

وی تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم حرکت خوبی را انجام دهیم باید از چند منبع مالی با هم استفاده کنیم؛ به عنوان مثال علاوه بر منابع استانی، ملی و ملی استانی، منابع مناطق محروم و امور روستایی ریاست جمهوری است که منابع خوبی نیز در اختیار استان ما قرار دارد، باید آنها را به درستی با یکدیگر ادغام و هدایت کنیم تا بتوانیم پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

 

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در این راستا پروژه های استان را اولویت بندی کردیم و اعتباری که برای شهرستان آبادان از این منابع اختصاص دادیم 470 میلیارد ریال بود، 2 منبع دیگر از مناطق محروم که بالغ بر سه هزار و 700 میلیارد ریال و یک هزار و 700 میلیارد ریال است هنوز در سطح ملی مناطق محروم توزیع نشده که می توانیم از آن نیز استفاده کنیم، در مجموع اعتباری بالغ بر 12 هزار و 450 میلیارد ریال از طریق منبع ملی مناطق محروم و روستایی به استان خوزستان اختصاص داده شده است.

 

وی بنیاد علوی و برکت را از منابع مهم عنوان کرد و ادامه داد: در راستای جذب اعتبار از این منابع پیگیری های بسیار خوبی را در سطح کلان کشور انجام دادیم، آبادان و خرمشهر علاوه بر تخصیص منابع ملی و استانی، منطقه آزاد اروند نیز می تواند در بسیاری از بخش ها سرمایه گذاری کلانی را داشته باشد.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه پروژه ها را به شکلی برنامه ریزی و توزیع می کنیم که تامین مالی شوند ابراز کرد: اکنون پروژه ها را تقسیم بندی و اولویت بندی کردیم و برخی از آنها که با حداکثر 120 میلیارد ریال جمع بندی می شوند باید به سرعت آنها را ساز ماده ای کنیم.

 

وی ادامه داد: از معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و همچنین دستگاه های اجرایی می خواهم پروژه ها را هر چه سریعتر کار سازی و مشخص کرده و از این منابع اعتبارات آنها را تکمیل کنند تا به اتمام برسند، برای سایر پروژه ها نیز باید از دیگر منابع مختلف استفاده کنیم.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تا اقدامی از دستگاه های اجرایی خواستیم فوری نگویند ما اعتبار نداریم اذعان کرد: بنده، معاون فنی عمرانی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، نمایندگان باید برای تامین منابع مالی پروژه ها دست به دست هم دهیم تا آنها جمع شوند.

 

وی خطاب به مدیران دستگاه هاس اجرایی تاکید کرد: همه مدیران باید با سعه صدر و برنامه ریزی دقیق پاسخگو باشند، امیدواریم به جمع بندی مناسبی در این شهر شهید پرور، غیور و مردم بسیار علاقه مند به نظام و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران برسیم.

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: مردم این شهرستان شایسته خدمات بسیار قوی و بیشتری هستند، روز گذشته در خرمشهرو مرزهای شلمچه و چذابه بودیم و امروز در آبادان هستیم که امیدوارم این نشست نتایج بسیار مفید، اجرایی و عملیاتی را در پی داشته باشد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست شورای توسعه و برنامه ریزی قاسم سلیمانی دشتکی خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند تخصیص اعتبارات آبادان استاندار خوزستان سلیمانی دشتکی پروژه ها میلیارد ریال برنامه ریزی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟