Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی از مراحل تهیه و آماده سازی افطاری حرم مطهر رضوی بازدید و از نزدیک در جریان نحوه اجرای این طرح قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی ‌‌ضمن حضور در محل مهمانسرای امام رضا(ع) و تهیه افطاری ساده، از مراحل آماده سازی 8 هزار و 500 پرس غذای گرم ویژه افطار و 35 هزار بسته افطاری ساده در مهمانسرای حضرت رضا(ع) بازدید و از نزدیک در جریان روند و نحوه اجرای این طرح قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی در جریان این بازدید از بخش‌های مختلف از جمله انبار، سردخانه، محل طبخ غذا و بسته بندی افطاری‌های ساده دیدن و بر لزوم توجه به کیفیت غذای تهیه شده در کنار کمیت تأکید و به دست اندرکاران تهیه افطاری حرم مطهر، توصیه کرد: هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید و در تهیه غذای افطاری از با کیفیت ‌ترین مواد اولیه استفاده کنید.

از افطاری تا روضه‌خوانی؛ آداب ماه مهمانی خدا در حرم شمس‌الشموسخوان رحمت امام رئوف در ماه رمضان/ ‌«افطاری ساده» در جوار امام هشتم(ع)‌ ویژه زائران+ تصاویرسنت حسنه افطاری ساده در بین زائران حرم رضوی بهروایت تصویر

وی همچنین بر کنترل دقیق فرآیند تهیه و طبخ غذا بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید و عنوان کرد: نظارت‌های دقیق به منظور رعایت کامل ضوابط بهداشتی بصورت جدی باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است، آستان قدس رضوی از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه حدود 5 هزار پرس افطاری گرم در حرم مطهر رضوی و حدود 3 هزار و 500 پرس در حاشیه شهر مشهد توزیع می‌کند.

همچنین هرشب حدود 35 هزار بسته افطاری ساده همزمان با نماز مغرب و عشاء در صحن‌های حرم مطهر امام رضا(ع) میان نمازگزاران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افطاری ساده آستان قدس حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها