Web Analytics Made Easy - Statcounter

همان ورزشگاهی که برای اولین بار شاهد درخشش روبینیو با پیراهن رئال مادرید بود، صحنه ظهور پدیده جوان دیگری در تیم رئال مادرید شد.

آنتونیو بلانکو، هافبک جوان و 20 ساله آکادمی باشگاه رئال مادرید در غیاب تعدادی از بزرگان تیم مقابل کادیز فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد و در ورزشگاه رامون دی کارانزا به میدان رفت و در نهایت جواب اعتماد زین الدین زیدان را به خوبی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، فدریکو والورده بیش از 10 روز غایب خواهد بود، تونی کروس هم همچنان آماده نیست و لوکا مودریچ تازه به لیست تیم برگشته، اما زیدان می داند که تا پایان فصل جاری می تواند روی بلانکو حساب کند.

این بازیکن برای دیدار مقابل رئال بتیس هم در لیست قرار گرفته تا شاید بار دیگر زوج کاسمیرو در مرکز خط میانی تیم باشد. انتقال بلانکو به تیم اصلی اتفاقی نیست، چرا که زیدان از نزدیک روند رو به رشد این بازیکن در کاستیا را دنبال می کند و او یکی از  بهترین های تیم رائول بوده است.

نام بلانکو تقریباً از جایی بر سر زبان ها افتاد که دو سال پیش در جریان بازی کوپا دل ری میان جوانان رئال مادرید و بارسلونا، گلی از میانه میدان به ثمر رساند. از آن به بعد بلانکو بیشتر در معرض دید قرار گرفت و از او به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار آکادمی نام برده می شود که زیر نظر رائول در آگوست سال گذشته فاتح لیگ قهرمانان جوانان هم شد.

برای رائول، حضور این بازیکن در ترکیب تیم کلیدی است اما او شرایط مصدومیت های تیم اصلی را درک می کند و شاید تا زمان آمادگی کامل تونی کروس و لوکا مودریچ، این بازیکن در خدمت زیدان باشد.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) آندره آ استراماچونی در حال مذاکره با تیم قطری پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! کریستیانو رونالدو برای بازگشت به منچستر یونایتد وسوسه شد محرومیت مدافع آرسنال به دلیل فیلمبرداری از صحنه غیر اخلاقی در رختکن!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد:"اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون(دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد