Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:07:17 GMT

فولاد مبارکه تنها تولیدکننده تختال ۲۰۰۰ میلی‌متری در MENA

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۴۳۴۶

فولاد مبارکه تنها تولیدکننده تختال ۲۰۰۰ میلی‌متری در MENA

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فولاد مبارکه تنها تولیدکننده تختال ۲۰۰۰ میلی‌متری در  MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) است، البته پیشتر تختال دو هزار میلی‌متر با دو ضخامت ۲۰۰ و ۲۵۰ در شرکت فولاد هرمزگان تولید شده بود اما آنچه تختال تولیدی شرکت فولاد مبارکه را متمایز می‌کند، نوع گرید این تختال است؛ به بیان دیگر این تختال از سیکل RH و هیدروژن‌زدایی عبور کرده و عریض‌ترین تختال ویژه کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم در این میان این است که فولاد مبارکه می‌تواند این تختال ویژه را تا ۷۰۰ هزار تن در سال تولید و علاوه بر تأمین کامل نیاز داخلی، بخشی از نیازهای دیگر کشورها را نیز تأمین کند.

این تختال ویژه تولیدشده کاملاً صادراتی است و به عنوان نخستین مقصد به اروپا صادر می‌شود.

اگرچه برخی شرکت‌های فولادسازی در سطح جهان قادر به تولید این نوع تختال هستند اما در منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) برای نخستین بار تولید می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد مبارکه شرکت های فولادسازی فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر