Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتور پس از پیروزی تیمش در برابر نیروی هوایی عراق در نشست خبری این دیدار در خصوص این بازی توضیحاتی را ارائه داد.

رسول خطیبی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نیروی هوایی عراق در نشست خبری اظهار داشت: 3 امتیاز را گرفتیم دنبال این هدف بودیم. به بازیکنانم گفته بودم که در 3  بازی گذشته تلاش کردید و جنگیدید  به همین دلیل مطمئن باشید خدا به شما شانس خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او  افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند. ای کاش حریف 10 نفره نمی‌شد به دو دلیل این را می‌گویم. اول اینکه هر بازیکن حریف دو برابر انرژی گذاشتند که جبران کنند. دلیل دیگر هم اینکه بعد از اخراج بازیکن نیروی هوایی داور تمام برخوردها را به نفع حریف سوت زد.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: داور با اعلام این خطاهای بی مورد بازیکنان ما را در میدان عصبی کرد. سعی می‌کردیم به بازیکنان آرامش بدهیم. من  پیش بینی کرده بودم بازی فیزیکی باشد و دیدید که همین طور شد. به هواداران تیم تراکتور تبریک می‌گویم. امروز مجبور شدیم به3-4  بازیکن خود استراحت بدهیم که در بازی آینده با انرژی جدید وارد میدان شویم. ان شالله که این روند خوب را ادامه بدهیم. این بازی برای ما تمام شد، از این دقیقه و ساعت برای بازی بعدی آماده می‌شویم که بازی سرنوشت سازی است.

سرمربی تراکتور ادامه داد: پیشنهادی هم می‌خواهم به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهم. البته گذشته اما با توجه به فشردگی مسابقات و میزبانی خوب از تیم شارجه  کاش بعد از 3 بازی دور رفت ، ای اف سی 4-5 روز به تیم‌ها استراحت می‌دادند که برای شروع بازی‌های برگشت کیفیتش مثل دور رفت باشد. الان همه مربیان نگران مصدومیت بازیکنان هستند و اینکه کیفیت بازی‌ها در این سطح پایین می‌آید. ان شالله سری بعد( با خنده)

خطیبی در مورد اخراج بازیکن نیروی هوایی عراق در دقیقه 38 گفت: بعد از زدن گل باید آن را حفظ می کردیم و سعی کردیم نیمه اول با همان نتیجه تمام شود و در نیمه دوم بازیکنان سرعتی خودمان را وارد میدان کردیم که در شکل کار و در ضد حملات بتوانیم موثر باشیم زیرا حریف 10 نفره بود. چون در ضد حملات گل نزدیم بازیکنان خود به خود دچار استرس شدند که یک گل الکی و مفتی می‌خوریم و به همین دلیل بازیکنان دچار استرس شدند. دو سه موقعیت خوب گلزنی در ضد حمله ها داشتیم. اگر دقت می‌کردیم گل‌های دوم و سوم هم می‌توانستیم بزنیم.

 او افزود: این‌ اتفاق باعث استرس بازیکنان می شد. تیم حریف هم طبیعی است که می‌خواست گل خورده را جبران کند. بیشتر از آنچه که انرژی داشتند استفاده کردند ولی بازیکنان ما با تمام وجود از گل زده حفاظت کردند که این قابل تقدیر است. حمله و فشار تیمی که عقب است طبیعی است، چه 10 نفره باشد چه 11 نفره. در مقطعی هم تیم ما عقب کشید که احساس کردیم تمرکزشان بهم ریخته است. سعی کردیم این تمرکز را به بازیکنان با صحبت از بیرون زمین برگردانیم و این گل  و نتیجه را حفظ کردیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تراکتور رسول خطیبی نیروی هوایی نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش باید از بازی امروز مقابل نساجی درس بگیرند.

طرفداری | اوسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر صحبت کرد.

اوسمار ویرا اظهار داشت:

می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی در ادامه افزود:

امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم، اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی قائمشهر تصریح کرد:

تقریباً می‌دانستیم حضور تماشاگران را، چون په په لوسادا قبلاً در نساجی بوده است و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل هم در ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آنها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت:

از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی (گل‌محمدی) شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت:

الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)