Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: فوتبال نادری در بحث نتیجه گیری بود و فکر می‌کنم ما حداقل استحقاق کسب یک امتیاز را داشتیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازی را باختیم.بازیکنانم تمام مواردی که گفتیم را در زمین اجرا کردند.

پورموسوی در ادامه گفت: کاظمی قضاوت خوبی داشت، اما دقیقه ۹۳ یک صحنه مشکوک درون محوطه جریمه گل گهر اتفاق افتاد. اگر تصمیم داور درست بود، به کاظمی و همکارانش خسته نباشید می‌گویم. پس از مسابقه ماساژور تیم گل گهر به اسطوره فوتبال خوزستان و ایران بی احترامی کرد و من به نوبه خودم از فیروزی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم باشگاه گل گهر با آن شخص برخورد کند.

بیشتر بخوانید

صنعت نفت صفر - گل گهر یک/ تیم بحران‌زده پورموسوی دست خالی به آبادان بازگشت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد نیمکت نشینی طالب ریکانی اظهار داشت: با توجه به شرایط بازیکنانم تعویض‌ها و ترکیب تیم را انتخاب می‌کنم. بدون ترس و نگرانی به بازیکنان جوان هم در ابتدا و هم در اواخر بازی‌ها میدان می‌دهیم، اما امروز تشخیص دادیم که در نیمه دوم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. باشگاه نفت آبادان به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کند. پیش از این بازی هم طالب ریکانی مصدوم شده بود و در نیمه دوم از او استفاده کردیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی

سپاهان در خانه میزبان استقلال خوزستان است.

سپاهان در هفته بیست و ششم باید در خانه به مصاف شاگردان سیروس پورموسوی برود.

اطلاعات بازی  هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - استقلال خوزستان تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 16 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:10 ورزشگاه: ورزشگاه نقش جهان داوران: حسن اکرمی پیش بازی

سپاهان که در رده سوم جدول رده بندی است روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما کار سختی برای رسیدن به سرخابی ها تا پایان فصل در پیش دارد. بازی قبلی آنها مقابل پرسپولیس با تساوی 0-0 تمام شد.

استقلال خوزستان برای بقا می جنگد اما بازی بسیار سختی در نقش جهان دارد. استقلال خوزستان فقط سک امتیاز با نساجی و فولاد فاصله دارد و در صورت امتیاز نگرفتن از سپاهان شرایط بدتری در جدول پیدا می کند.

جدول لیگ برتر

 

بازی های رودروری دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی