Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری پر گل تیمش مقابل گوآ صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از برتری ۴ بر صفر این تیم مقابل گوای هند گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی را از طرف تیم ما شاهد بودید. امروز خیلی خوب و با تمرکز بازی کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.

وی افزود: بدون اینکه به حریف یک موقعیت بدهیم توانستیم یک بازی هجومی با مالکیت بالا را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید انتظاری که از گوا وجود دارد زیاد باشد، ولی آ‌نها مردانه جنگیدند و جوانمردانه بازی کردند.

گل‌محمدی عنوان کرد: این پیروزی حق بازیکنان ما بود که با استفاده از موقعیت‌هایی که ایجاد کردند، نتیجه خوبی به دست آوردند. جا دارد این برد را به هواداران تبریک بگویم. باید خودمان را برای بازی با الوحده آماده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم