Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فولاد ایران در اولین دیدار از دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، اولین شکست را در این دوره از رقابت ها تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا پس از کسب دو تساوی(السد و النصر) و برد الوحدات اردن، امشب سوم اردیبهشت ماه در چهارمین دیدار گروهی اش از ساعت 22:30 در ورزشگاه مارسول پارک شهر ریاض برای دومین مرتبه پیاپی به مصاف تیم النصر عربستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود النصر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این با رقابت هجومی فولاد مردان ایرانی آغاز شد و در ادامه النصری ها نیز سعی بر ایجاد موقعیت هایی کردند و رقابت در میانه میدان در جریان بود که در نهایت هر دو تیم در گشودن دروزه ها ناکام ماندند.

نیمه دوم نیز با حملات فولادی ها آغاز شد اما در دقیقه 54 با نفوذ عربستانی ها و توپ ربایی دفاع فولاد، مهران موسوی به قصد پاس به بازیکن خودی در اشتباهی عجیب توپش به عبدالرزاق حمدالله رسید و این بازیکن پس از مهار توپ، عبدالفتاح عسیری را صاحب موقعیت تک به تک کرد و این بازیکن اولین گل دیدار و تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه فولاد مردان سراسر حمله شدند و با تصمیم نکونام موسوی کولیبالی به جای مهران موسوی وارد زمین شد و بارها فولاد تا گشودن دروازه النصر پیش رفت که منجر به نتیجه نشد تا اینکه در دقیقه روی شروع مجدد گلر النصر شوت او به عبدالرزاق حمدالله رسید و این بازیکن با عبور از دو بازیکن فولاد با یک ضربه چیپ توپ را وارد دروازه محسن فروزان کرد و تا پایان دیدار این تیجه به سود النصر باقی ماند.

جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، آیاندا پاتوسی(84 حمدرضا عباسی)، محمد آبشک(74 محمد قاسمی نژاد)، مهران موسوی(58 موسی کولیبالی)، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری، محمد میری، حسین ابراهیمی(74 محمد زبیر نیک نفس) را برای رویارویی با عربستانی ها انتخاب کرده بود.

همچنین ولید عبدالله، عبدالله مادو، سلطان الغنام، عبدالله العمری، علی لاجامی، علی الحسن(70 علی مختار)، پتروس، سامی الناجی(87 عبدالله الدوسری)، عبدالفتاح عسیری(70 خالد الغنام)، نورالدین امراباط و عبدالرزاق حمدالله نیز بازیکنان انتخاب شده توسط مانو منزس برای رویا رویی با فولاد ایران را تشکیل داده بودند.

تیم داوری این دیدار را مهند قاسم از عراق با کمک های واثق مدلل(عراق) و پریمالا(سریلانکا) و مسعودطفیلیه(داور چهارم از سوریه) با نظارت سبخدین سالح(مالزی) بر عهده داشتند.

محمد آبشک(2) و حسین ابراهیمی(57) از فولاد و پتروس(62)، عبدالفتاح عسیری(70) و نورالدین آمرابات(88) از النصر عربستان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند و ولید عبدالله گلر النصر نیز به عنوان بهترین بازیکن مسابقه معرفی شد.

لازم به ذکر است که در این دیدار صالح حردانی به دلیل مثبت شدن تست کرونایش بعد از اولین دیدار با النصر فولاد از حضور در این دیدار محروم بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان النصر عربستان برنا خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 فولاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد