Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دور برگشت و هفته چهارم از مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا روز جمعه با انجام چند مسابقه آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم فولاد ایران در شهر ریاض به مصاف النصر عربستان رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود النصر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که از گروه چهارم لیگ قهرمانان برگزار شد دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل دست پیدا کردند اما در دقیقه ۵۴ مهران موسوی در حالی که قصد داشت توپ را در عرض محوطه جریمه برای مدافع خودی ارسال کند در محاسباتش اشتباه کرد و توپ را در اختیار بازیکن النصر قرار داد و او با ارسال پاس زمینی به عبدالفتاح عسیری باعث شد گل برتری تیم عربستانی به ثمر برسد.

در دقیقه ۸۵ این دیدار فولاد صاحب یک موقعیت خوب شد اما دروازه بان حریف توپ را مهار کرد و با یک شروع مجدد عالی حمدالله را درون محوطه جریمه فولاد صاحب توپ کرد که این بازیکن با حرکتی زیبا دو مدافع فولاد را جا گذاشت و در حالی که فروزان از دروازه بیرون آمده بود با ضربه چیپ تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه تیم السد قطر برابر الوحدات اردن به برتری ۲ بر صفر رسید تا دیدار فولاد و السد از اهمیت بالایی برخودار شود.

تیم فولاد ایران در دور رفت این مسابقات برابر الوحدات اردن پیروز شده بود و مقابل النصر و السد قطر به نتیجه تساوی رسیده بود.

در این گروه تیم النصر عربستان با ۸ امتیاز شانس اول صعود به مرحله بعد است. السد با ۷ امتیاز تیم دوم است و فولاد با ۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد. بازی السد و فولاد می تواند برای تعیین تیم دوم و تا حدود اندکی تیم اول تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093867 برچسب‌ها فولاد خوزستان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فولاد خوزستان النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند

ژاوی پس از شکست عجیب تیمش برابر ژیرونا گفت او و مردانش نباید نتایج عجیب و ناامیدکننده در فصل جاری را فراموش کنند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا نتیجه ناامیدکننده دیگری را با ژاوی تجربه کرد. آبی‌اناری‌ها در حساس‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم لالیگا به مصاف ژیرونا رفتند و با آن که بانتیجه دو بر یک از حریفشان پیش افتادند اما شکست سنگین چهار بر دو را متحمل شدند تا بار دیگر انتقادها از ژاوی بالا بگیرد. به این ترتیب بارسلونا چهار هفته قبل از پایان لیگ، رده دوم جدول رده‌بندی را از دست داد و این ژیروناست که با ۷۴ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به آبی‌اناری‌ها به رده دوم صعود کرد.

ژاوی هرناندس در نشست خبری بعد از بازی گفت: نباید این فصل را فراموش کنیم. می‌خواهیم فصل بعد دوباره شانسمان را برای قهرمانی امتحان کنیم و این بار متفاوت ظاهر شویم.

او ادامه داد: اتفاقات عجیبی در این دیدار رخ داد. ژیرونا در دو دقیقه دو گل روی اشتباه‌های فردی ما به ثمر رساند. فصل قبل اشتباه‌های فردی ما کم بود و به همین خاطر قهرمان شدیم اما در فصل جاری اشتباهات فردی ما افزایش پیدا کرد و به همین خاطر امتیازات زیادی را از دست دادیم؛ همان اشتباهاتی را که در دیدار برابر رئال مادرید داشتیم در این بازی هم تکرار کردیم. این ناامیدکننده است.

ژاوی در  ادامه صحبت‌هایش گفت: بسیار ناراحت و ناامیدیم. تا دقیقه ۶۰ خوب بودیم اما به‌یکباره همه چیز تغییر کرد. این خلاصه فصل ماست. متاسفانه در بسیاری از بازی‌ها فعالیت لازم را در زمین نداریم. به‌یکباره اشتباهات فردی همه تلاش ما را به باد می‌دهد. این اشتباهات در سطح باشگاه و بازیکنان بارسلونا نیست. بی‌تجربگی در بسیاری از بازی‌ها ما را مجازات کرد. من واقعا ناراحتم.

سرمربی آبی‌اناری‌ها در پایان گفت: این تاسف‌آور است که با چنین نتیجه‌ای شکست خوردیم. چنین اشتباه‌هایی نشان می‌دهد ما تجربه لازم را نداریم. امیدوارم که سال بعد بهتر و قوی‌تر برای قهرمانی رقابت کنیم. متاسفانه هم در دیدار برابر رئال مادرید و هم ژیرونا تیم برتر میدان بودیم اما در نهایت نتیجه‌ای دیگر رقم خورد.

شکست بارسلونا برابر ژیرونا باعث شد تا رئال مادرید چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌اش را در لالیگا قطعی کند. نکته جالب اینکه هواداران رئال در جشن قهرمانی‌شان ژاوی را به تمسخر گرفتند؛ به طوری که خواستار باقی‌ماندن او در بارسلونا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)