Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس از محمد شریفی در دیدار با گوا استفاده کرد و حتی در دقایقی او را به قلب دفاع فرستاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل محمدی در دیدار برگشت مقابل گوا هند دست به 6 تغییر در ترکیب اصلی تیمش زده که یکی از جالب ترین آنها حضور محمد شریفی در میانه میدان به جای احمد نوراللهی است.

شریفی که در نقل و انتقالات ابتدای فصل از سایپا به عنوان یکی از استعدادهای جوان به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد طی مدت اخیر فرصت چندانی نداشت اما اکنون در تصمیمی جالب توجه از سوی سرمربی سرخ‌ها در دیدار حساس مقابل گوا هند فرصت بازی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که بعد از درخشش در تیم جوانان ایران مورد تمجید روزنامه گاردین انگلیس قرار گرفته بود و از وی به عنوان 60 ستاره آینده دار فوتبال یاد شده بود، اکنون بعد از 4 سال در ابتدای این مسیر و میدان سخت لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و امیدوار است بتواند مقابل حریف نه چندان قدرتمند هندی با نمایشی درخشان فرصت های مناسبی را در ادامه مسیر به خود اختصاص دهد و باید دید نمایش او در این جدال با چه آماری همراه خواهد بود.

شریفی در این دیدار ابتدا در میانه میدان و سپس با خروج سید جلال حسینی و کنعانی زادگان در قلب دفاعی پرسپولیس بازی کرد که نمره قابل قبولی گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد شریفی پرسپولیس سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

کد خبر 847373 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)